duminică, 8 iunie 2014

# cera de par Camil # paleta farduri Ideal Colors

Eye Shadow Palette si ceara de par Camil - review

Buna , dragile mele !

Astazi vreau sa va vorbesc despre 2 produse fara de care nu mi-as putea inchipui anumite zile ! Cred ca v-ati dat seama din titlu despre ce e vorba , dar va mai spun inca o data : Paleta de farduri eyeshadow de la Produsecosmetice.ro  si Ceara de par Camil de la Lady's . 

Incep cu ceara de par Camil , o ceara ce imi "pune la punct" parul rebel . 


Ceara de par de la Camil este foarte buna si poate fi achizitionata de la la Lady's la un pret foarte bun !

1. Actioneaza fara sa usuce sau sa deterioreze parul .
2. Confera luciu parului.
3. Contine vitamina B5 si filtru impotriva razelor solare.
4. Se poate aplica atat pe parul umed cat si uscat , ajutandu-va sa redati forma dorita coafurii dumneavostra.
5. Nu aplicati in cantitate prea mare , ci foarte putin , deoarece ingrasa parul .
6. O voi reachizitiona de indata ce se va termina ( adica nu prea curand , deoarece are o cantitate mare si folosesc foarte putin ) .

Nu pot sa spun ca este cea mai buna ceara , deoarece nu am incercat prea multe in decursul anilor . Cred ca e al doilea tip de ceara pe care l-am cumparat .

!!!! Nu aplicati la radacini . O sa aveti neplacuta surpriza ca parul sa se ingrase imediat si pana la urma o sa-l prindeti in coada.

Eu o folosesc dupa ce imi intind parul cu placa pentru a oferi luciu si pentru a-l aseza dupa "pofta inimii" . :D

Acum o sa va vorbesc despre Paleta de farduri de la Ideal Colors care este foarte practica , contine 96 de culori la un pret avantajos . 


Da , am facut poze in iarba :)) . E cam ciudat , dar mie-mi place cum se vede .

Revenind .

Aceasta trusa este cea pe care o folosesc mereu , are foarte multe nuante care pot fi folosite in diferite combinatii ;

- culorile nu sunt atat de puternice pe cat ma asteptam sa fie ;

- are atat culori sidefate cat si mate ;
- le folosesc de mult timp si nicio culoare nu s-a terminat ;
- imi place design-ul , deoarece imi ofera posibilitatea de a vizualiza toate culorile cu o singura privire ;
- oglinda este incadrata perfect ;
- contine 8 pensule cu buretei ;
- este usor de manevrat ;
O puteti gasi Aici(click) la pretul de 87 lei .

Iata si cateva machiaje realizate cu ea :

































Acestea sunt produsele pe care le folosesc cel mai des , sunt foarte utile , nu sunt chiar de cea mai buna calitate , dar la pretul pe care il au , eu zic ca sunt foarte bune !





Voi ce produse folositi cel mai des ? 

4 comentarii:

  1. de la Lady's nu am incercat prea multe chestii..am o crema de picioare care imi place mult si un gel de dus cu piersici si vanilie (cred :D). as incerca ceara de par cu drag, pentru ca si eu am un par rebel care imi sta in toate partile:)) paleta e tare faina, are o gramada de culori, care mai de care mai frumoase <3 sa le folosesti in continuare cu drag, Madalina!!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am incercat produse de la Lady's , dar ceara imi cam face cu ochiul :D ( chiar daca am parul " lins " ). In ceea ce priveste paleta e draguta, are culori frumoase. Am si eu una primita cadou de la Fraulein de 120 de culori pe care am folosit-o de maxim 5 ori :)).. Imi plac mai mult creioanele de toate culorile :D. Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am incercat produsele Lady"s, dar aceasta ceara si acea masca cu castraveti sigur le voi achizitiona. Trusa este superba si are nuante placute, pacat ca nu sunt puternice. Poate daca incerci sa folosesti o baza de machiaj buna vor fi si nuantele mai accentuate. Sa le folosesti cu placere in continuare. Te pup, Sisi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost reprezentanta Lady's insa n-am folosit produse Camil..ce paleta...

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.