Demachiant de la Gerovital- review

   Nu mai este un secret ca produsele Gerovital Plant au ajuns sa fie foarte iubite de mine si nelipsite din colectia mea. Cu ceva timp in urma am facut o comanda pe Farmec si am achizitionat un sampon pentru par, un balsam pentru par, un deodorant si un demachiant... toate din gama Gerovital Plant.

   Astazi vreau sa va povestesc despre acest demachiant delicat pentru ochi si buze.


   Dupa cum se vede, capacul este verde, la fel si scrisul de pe ambalajul facut dintr-un plastic rezistent. Acest lucru imi place deoarece emana prospetime si delicatete.

Ce spun ei:
   Extractul de Albastrele actioneaza in combaterea cearcanelor si pungilor de sub ochi, iar Vitamina A hraneste epiderma, previne si atenueaza ridurile.            Extractul de Floare de Colt protejeaza pielea impotriva stresului oxidativ si al factorilor externi.


Ce spun eu:
    Minciuni! Serios... cine crede ca un simplu demachiant poate ca previna sau sa atenueze ridurile?!Eu sigur nu si acest demachiant sigur nu a dovedit contrariul. Cu siguranta nu-mi combate cearcanele sau pungile de sub ochi; drept dovada este poza de mai jos, unde am folosit demachiantul:


   Deci clar aceste 2 aspecte sunt false sau "inflorite". Si va spun ca nici a treia afirmatie nu e adevarata, acest demachiant nu imi protejeaza pielea de stres....???!!!

   Acum va intrebati, dar ce face acest demachiant? Ei bine... mai nimic.

   L-am cumparat pentru a demachia :)), logic; si nici la asta nu este bun... sterge el, dar dupa multa munca si trebuie folosit mult.

   Un alt aspect neplacut este senzatia care mi-o lasa dupa ce-l folosesc; pielea parca ma strange si ma mananca in zona ochilor.

   Si verdictul... nu merita cumparat :) . In rest toate produsele de la Gerovital imi plac, nu ma asteptam ca acesta sa ma dezamageasca, dar a facut-o.


Voi ati folosit acest produs? Cum vi s-a parut?

You Might Also Like

17 comentarii

  1. nu l-am incercat, folosesc un demachiant de la Anian cu care ma inteleg foarte bine, l-am recumparat pt a doua oara si imi place mult:) as fi vrut sa imi cumpar si eu acest demachiant dupa ce il terminam pe cel de la Anian, dar mi-ai schimbat parerea despre el:) merci frumos! te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu l-am incercat pe cel de la Anian, dar decat sa dai banii aiurea pe asta mai bine iti iei apa micelara de la Garnier.. am auzit ca este foarte buna si ma gandesc sa o cumpar si eu. Pupici :*

      Ștergere
    2. este foarte buna! :) o am si eu, ti-o recomand:* este mult mai buna decat cea de la Bioderma, care si costa mult. :) te pup

      Ștergere
  2. Cum ziceam,mie mi s-a parut destul de bun,acuma e clar ca nu mi-au disparut ridurile,cred ca nici o crema nu face asta :))),ca si demachiant eu il prefer pe cel de la Yves Rocher,foarte bun <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur ca depinde si de ten, nu este rau, dar nici bun nu este. Nu are nimic special si nu cred ca merita sa fie cumparat :D. Eu nu l-am incercat pe cel de la Yves Rocher pentru ca nici cu produsele lor nu prea ma impac :))

      Ștergere
    2. Daca ai ocazia iti recomand sa il iei ( Nutritive vegetal-lait demaquillant veloute),eu am si lotiunea tonica nutritiva (Nutritive vegetal-tonique veloute velvety toner),mie mi se par minunate si au si preturi bune :)

      Ștergere
    3. Multumesc pentru sfat, voi tine cont! :*

      Ștergere
  3. pe acesta nu l-am folosit,cred ca depinde si de ten :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu merg pe Doina ( antichica si de demult ) si sunt foarte foarte multumita de ea. De la Gerovital eu am folosit fiole de par , am fost foarte multumita de ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Inainte sa vad acest review vroiam sa il cumpar dar m-am razgandit. :)) Ce demachiant imi recomanzi? :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apa micelara de la Garnier este foarte buna, dar ai spus ca nu ai gasit-o la niciun magazin. Demachiantul de la Apidermin este bun, dar este sub forma de crema si nu stiu daca te-ar tenta. Eu ma demachiez cu servetele demachiante de la Nivea, mie imi plac foarte mult. Zilele acestea trebuie sa-mi iau alt demachiant si te anunt de indata ce l-am cumparat daca e bun si daca ti-l recomand. Te pup :*

      Ștergere
    2. Poate voi incerca demachiantul de la Apidermin, am auzit si de la alte fete ca este bun. Eu acum am un demachiant de la avon si nu e cine stie ce. Oricum, astept sa imi zici parerea ta despre demachiantul pe care ti-l vei cumpara. :*

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu l-am incercat, de cele mai multe ori nu folosesc demachiant pentru ca nu imi place si aleg apa micelara. In ultima perioada am descoperit ceva nou, cea de la Loreal si una din Sephora. O sa le fac un review in curand daca esti interesata :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.