joi, 26 iunie 2014

Cumparaturi de la Sheinside

   V-am vorbit de atatea ori despre produsele si ofertele de la Sheinside si doar o data despre ce mi-am cumparat. Acum a venit randul sa va vorbesc despre comanda maricica pe care am facut-o. Sunt foarte bucuroasa, deoarece produsele sunt exact ca in pozele de pe site si de o calitate foarte buna. Vreau sa va mai spun ca am beneficiat de 50% reducere la produsele care nu erau incluse in nicio oferta, pentru ca am invitat 5 prieteni sa-si faca cont pe site-ul lor. Super tare, nu-i asa?

   Primul produs pe care l-am cumparat a fost o camasa apricot(caisa) foarte decoltata si vaporoasa:
   Prima poza este cea de pe site si cateva informatii despre ea + pretul ei.





   Poza aceasta este facuta de mine si asa arat in realitate. Se vede ca este exact la fel, chiar daca in poza de pe site arata mai bine. Motivul este ca in prima poza este pe un model, iar in a doua nu. Duminica sper sa fac un outfit imbracata cu ea!

   Al doilea produs este o geaca gri cu maneca lunga   . Prima poza este cea de pe site si a doua facuta de mine. Chiar daca e un pic cam mare pentru mine, o pot purta intr-o tinuta casual :D








   Mi-am cumparat si niste pensule pentru machiaj. Doar stiti cat de mult imi place sa ma machiez! Nu am rezistat si imediat cum le-am despachetat am facut si un machiaj. Va voi arata poze cu alta ocazie. Tot ce va spun momentan este ca sunt foarte bune! Urmeaza un review :D




   Eu le-am facut poze impachetate :)), sper sa nu fie o problema!



   Mi-am cumparat si un cardigan de care sunt tare mandra! Este facut dintr-un material atat de moale si de frumos!!




   Doamne, ce poza!! :)) Habar nu aveam cum sa-l asez sa-i fac poza pentru ca ma cam grabeam.. nu mi-a trecut prin cap sa-l pun pe un umeras, dar lasa ca o sa vedeti poze cu el in curand.

   Este foarte frumos si mi-l doream de muuult timp!


   Iar in final va prezint noii mei ochelari de soare Cat Eyed ! Sunt geniali, abia astept sa-i port <3. Le-am facut poze in cutia in care au venit, apoi ambalati si apoi cum sunt ei :D













   Pe langa aceste produse i-am cumparat si surorii mele o bluza cu maneca scurta si o pereche de cercei. A, da! Si o bluza, dar se afla in categoria pre-sale si va ajunge un pic mai tarziu. Abia astept!! <3 Thank you Sheinside!! Cele mai bune produse sunt la voi!

Cum vi se par? :D


23 de comentarii:

  1. sunt superbi ,sa-i porti cu placere :*
    Claudia Mihaescu

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte frumoase! :) imi place in mod deosebit camasa, de abia astept sa vad un outfit cu ea:) te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si mie imi place mult camasa... ea si cardiganul sunt preferatele mele :D. Te pup!! :*

      Ștergere
  3. frumoase toate,dar camasa parca mi-a atras cel mai mult atentia,sa le porti sanatoasa si iubita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate produsele sunt foarte frumoase,sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai gusturi frumoase,sa le porti sanatoasa draga mea,ochelarii sunt foarte draguti,astept poze sa vad cum iti sta cu ei :D......si camasa e pe gustul meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi face Duminica un outfit! Multumesc frumos :*

      Ștergere
  6. Deci cardiganul ala imi place la nebunie :D. Sa le porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cardiganul este si preferatul meu :)) . Pupici :*

      Ștergere
  7. Ai comandat toate produsele odata,sau pe rand? Nu ai avut taxe vamale de platit? sau ti-au venit direct acasa ?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am cumparat pe toate deodata si mi-am mai luat o bluza care trebuie sa ajunga in curand. Nu am platit nicio taxa si nu mi-au ajuns la posta vamala. Au venit prin curierat acasa si nu am platit niciun transport :D

      Ștergere
    2. Mersi mult,si eu am un wishlist destul de lung.Si inca nu m-am hotarat daca sa fac comanda sau nu,pana nu ma documentez mai bine despre acest site si daca a mai luat cineva de pe el.Mersi :D

      Ștergere
  8. Ma bucur ca am fost de ajutor, oricum nu e prima mea comanda la ei, au produse de calitate si la un pret excelent!

    RăspundețiȘtergere
  9. wAW Sunt suerbe : Ador :: Geacadar sunt superbe toate : am vazut ca iti faci cumparaturi :: numai de la ei ::00aproape : :Sa mai pui cu ce iti iei :* :*

    RăspundețiȘtergere
  10. super cumparaturi!!pensulele ma intereseaza daca merita banutii?

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.