duminică, 1 iunie 2014

# masca de fata planet spa # masca de fata review

Cum sa ai un ten mai fin !

   Toate fetele isi doresc un ten fara probleme , fara acnee , puncte negre si alte probleme care nu ne fac asa mandre de noi . Eu ma bucur enorm ca Mama Natura a fost draguta cu mine si mi-a oferit un astfel de ten ; dar desigur ca trebuie ingrijit , nu lasat la mana sortii. Asa ca m-am decis sa incerc mai multe masti pentru fata pana o voi gasi pe cea care ma va face sa zic : "Asta e ! Asta este masca perfecta pentru mine ! "

   Uite ca norocul mi-a suras , si dupa ce am incercat diferite masti am ajuns la masca cu argila de la Planet Spa .
   A devenit masca ce nu-mi lipseste niciodata , pentru care exista mereu timp pentru a fi aplicata ; este ca o a doua "sora" . ;)

   Dupa ce o aplic, o las pe fata pana se usuca si apoi clatesc cu apa rece sau calda ; tenul devine mult mai catifelat ( ca fundul unui bebelus :)) ) , il simt hidratat in profunzime si arat mult mai odihnita decat sunt ; confera o placuta naturalete si prospetime .

   Acestea sunt imaginiile cu masca aplicata . Arat ciudat , dar ofera o senzatie super placuta ! 










Voi ati folosit produse de la Planet Spa ? Cum vi s-au parut? 

P.S : Eu mai am inca o crema cu extract de caviar pentru fata + inca 3 creme din aceasi gama cu crema prezentata mai sus .

P.P.S : Acest review nu are rolul de a face reclama ci este o parere sincera la fel ca la celalalte review-uri !

10 comentarii:

  1. nu am folosit-o pana acum,eu am probleme cu punctele negre,deci este buna si pt ele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat-o, insa o voi cumpara pt ca stiu ca argila este buna pt tratarea cosurilor,petelor si pt a purifica :D am incercat masca cu ginseng chinezesc ( cred ca e :D ), este o masca de tip peel-off si imi place tare! :D
    ai niste ochi minunati, esti cea mai draguta fata:* te pupic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau si eu masca cu ginseng !! O sa mi-o cumpar <3 .

      Si multumesc tare mult pentru vorbele frumoase , tu esti si mai draguta ! Te imbratisez si te pup :*

      Ștergere
  3. Am cateva mastu de la Planet Spa, dar recunosc, asta imi place si mie foarte mult. Problema e ca eu cam uit sa mi-o pun pe fata :)). Dar si atunci cand imi amintesc am o piele mai fina :D. Dragut articol ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit - o, asteptam un review 😆 sunt foarte curioasa..

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am folosit - o, asteptam un review 😆 sunt foarte curioasa..

    RăspundețiȘtergere
  6. Am facut recent comanda de la Avon si mi-am comandat spumantul varianta cu crin si doua masti pentru fata din gama Planet Spa: cea de exfoliere si cea cu argila. A mea are alt ambalaj, unul portocaliu-rosu si m-a multumit.
    Ce alte produse Avon imi mai recomanzi?

    RăspundețiȘtergere
  7. Am folosit doar cremele dar sunt geniale !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.