miercuri, 18 iunie 2014

Cum sa ai pielea catifelata si fata hidratata



   Toate doamnele si domnisoarele se confrunta cu problema tenului prea aspru, pielea la fel de aspra, iar parul si mai aspru. De 3 ori aspru... nu suna bine! Iata ce folosesc eu pentru a avea pielea fina ca de bebelus, parul matasos si tenul curat, care radiaza de frumusete.

   In primul rand folosesc samponul de la Gerovital Plant si Balsamul din aceeasi gama. Sunt foarte bune in aceasta combinatie, dar nici separat nu sunt mai prejos. Cred ca mai bine le folosesc separat deoarece atunci cand le combin imi cam ingrasa parul.
 
   Sunt foarte bune produsele de la Gerovital, si am tot de la ei un deodorant micut, perfect pentru geanta, atunci cand mergi la sala, sau vrei sa-ti iei masuri de precautie. Este cel mai mic produs din poza si am dat doar 4 lei pe el. Este foarte bun, isi face treaba; are un miros subtil si placut.

   Atunci cand vreau ca pielea mea sa fie ca un fulg de nea la atingere, folosesc gelul de dus de la Yves Rocher si apoi crema de corp cu laptisor de matca de la Avon. Drept sa spun, eram cam reticenta in legatura cu gelul de dus, toata lumea il lauda dar mie nu mi se parea cine stie ce. Dupa ce l-am mai folosit si l-am analizat mi-am dat seama ca este un gel de dus foarte bun, iar mirosul este divin. In combinatie cu acea crema de corp, pielea mea este cea mai rasfatata din lumea :D.

   Desigur ca si tenul meu are nevoie de ingrijire atenta, asa ca folosesc apa de trandafiri pentru ten de la naturalis, editie de colectie. Aceasta se aplica cu ajutorul unei dischete demachiante. Nu-mi place deloc mirosul, este prea puternic si cand o folosesc imi tin respiratia :)), dar efectul pe care il are merita cateva minute fara sa respir. Recomand acest produs.

   Ei bine, acesta este procesul meu de ingrijire zilnica; al vostru care este? :D

14 comentarii:

  1. Am folosit si eu produse Gerovital si inca mai folosesc,sunt foarte bune.Si gelurile du dus Yves Rocher imi plac,unul singur am avut,cu iasomie,era divin.Apa de trandafiri nu am incercat-o,dar ma tenteaza si pe mine.Eu folosesc acum balsam si sampon Dove pentru reparare intensa,lotiunea de corp sub dus de la Nivea,gel de dus Avon cu lemn de santal si aroma de vanilie,deo roll-on Rexona ultra dry,lotiunea micelara Bioderma si multe altele,cam lunga lista :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna bine bine listuta ta :)). Trebuie sa-mi iau si eu lotiunea micelara Bioderma :*

      Ștergere
  2. Pentru a-mi curata fata eu folosesc o solutie tonica de la Avon, dar sa stii ca imediat ce scap de sesiunea asta o sa dau o tura prin magazine sa-mi achizitionez cateva produse care mi le-ai scos in cale :D. Sunt curioasa sa incerc apa aceea de trandafiri , de unde o pot lua?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine faci :* . Apa de trandafiri o poti lua de la Farmacia Catena si produsele de la Gerovital tot de acolo. :D.

      Ștergere
    2. Bun. Abia astept :D

      Ștergere
  3. Produsele de la farmec sunt foarte bune.Momentan folosesc sampon si balsam de la dove si gel de dus si crema de corp de la nivea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt curioasa de apa de trandafiri, nu am incercat-o pana acum dar sunt foarte curioasa.:D si eu ador gelul de dus de la Yves Rocher, baia mea miroase toata a cafea! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. ti-ai gasit formula castigatoare :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Yves Rocher - super produsele. Gelurile de dus sunt "vraiment super" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim frumos de review! Ne bucuram mult ca iti plac produsele noastre!

    RăspundețiȘtergere
  8. vad ca multe persoane folosesc produsele avon si oriflame si sunt incantate. eu nu am incercat de foarte mult timp. de asemenea, cei de la gerovital ma tenteaza cu gama lor pentru par. de unde ai luat apa de trandafiri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apa de trandafiri o am de la Farmacia Catena, au produse foarte bune acolo :*

      Ștergere
  9. Produsele de la Gerovital,in general sunt foarte bune,eu sunt foarte multumita de ele,dar produsele de la Yves Rocher sunt preferatele mele,comand destul de des de la ei.....la 99 RON ai transport gratuit,produse cadou si reduceri de pret la mai toate produsele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, au multe oferte cei de la Yves Rocher, iar gelurile de dus sunt chiar bune. Fiecare dintre noi are un site caruia ii este fidel :*

      Ștergere

Un produs Blogger.