joi, 5 iunie 2014

# allview # review allview

Cu ce ne ajuta tehnologia ?

   De cand eram mici toti am auzit aceste vorbe : " Ce bine traiti voi acum , ce conditii de trai , ce viata usoara aveti " ; fie de la parinti , bunici , prieteni de familie etc. Adevarul ca in ziua de astazi este destul de usor sa castigi bani daca ai un pic de imaginatie . Fie ca esti scriitor , fie esti vlogger si vorbesti pe youtube despre lucruri ce-i intereseaza pe cei de varsta ta , fie ai o voce foarte buna si participi la un concurs cu premii in bani , fie esti blogger asa ca mine , tehnologia ne face mai bogati . Ne face mai bogati in cunostinte , in comunicare , desigur ca ne imbogatim si  vocabularul ; iar unii isi umplu buzunarele . Nu este cazul meu , dar exista persoane care au renuntat la munca pentru a castiga bani de acasa fara sa faca mare lucru ...secretul este sa ai o imaginatie bogata .

   Desigur ca si eu am anumite beneficii , particip la anumite campanii ce au rolul de a-mi rasplati creativitatea si implicarea de care dau dovada . Astfel de campanii se gasesc pe BlogAwards , un site care motiveaza persoanele creative sa-si continue activitatea in folosul altora , dar si al lor.

Ce inseamna BlogAwards si ce beneficii avem de pe urma lui ?

   Incep prin a explica toate actiunile pe acest site pe intelesul tuturor. Asadar , BlogAwards este locul unde toti bloggerii pot arata ceea ce pot ,  unde pot primi premii in bani , vouchere sau diferite produse doar scriind articole pe anumite teme impuse de ei. Suna tentant , nu-i asa ?
 
   Daca aveti talent de scriitor , sau aveti "lipici" la persoane , puteti sa interactionati cu ceilalti si aveti un blog va indemn cu mare drag sa va inscrieti la campaniile celor de la BlogAwards . Talentul nu trebuie risipit ci premiat !

   Acum vorbind in rime am sa va spun ce este acest site pentru mine :

De BlogAwards am aflat
Talentul l-am adunat
Am scris si un mic articol
Stiu ca suna cam ridicol .

Imi place sa scriu pareri
Despre produse , daca-mi ceri
Imi place si sa vorbesc
Stiu ca te innebunesc .

Hopa , despre ce vorbesc ?
Sunt prostuta , dar mai cresc
Subiectul l-am uitat
Asa-i cand esti talentat.

Cu Timpul nu ma-nteleg
De-as putea eu sa il leg...
Nu vrea sa ma inteleaga
Ca-s o fata ocupata .

Un articol eu am scris
Multa lume am surprins 
Premiata de voi fi
BlogAwards te voi iubi.

Dar si-acum eu te iubesc
Stie lumea ce vorbesc
Tu esti singurul in lume
Ce ma rasplateste pe bune .

Spune cine ce-o vrea
Site-ul asta e belea
Vrei sa ai si un gastig
Vino la B.A la casting .

   Acesta este felul meu de a va explica ce este acest site pentru mine si sper ca ati inteles .

-----------------------
   V-ati gandit vreodata cum ar fi viata noastra fara telefoane , fara sa trimitem mesaje mereu , fara sa putem comunica cand vrem cu persoane care sunt prea departe de noi ? Eu m-am gandit si raspunsul este : imposibila ! Tehnologia ne ajuta sa ne imbunatatim caile de a vorbi cu ceilalti , de a comunica mai usor de la distanta , sa surprindem momente frumoase , sa imparasim .

   Imi doresc mult sa-mi achizitionez o tableta, o tableta accesibila din punct de vedere al pretului , care sa nu se strice dupa prima luna de utilizare ,careia sa-i tina bateria un timp indelungat si degiur .. care sa imi ocupe un spatiu mic .

   Sunt sigura ca ati mai auzit de produsele Allview , produse care sunt cunoscute peste tot pentru minunatul raport pret-calitate , care atrag clienti din ce in ce mai multi .

Despre Allview :

   Allview este o firma romaneasca care a cunoscut un mare succes in ultimii ani , care ofera produse calitative , telefoane Dual Sim care iti ofera posibilitatea sa nu amesteci munca cu viata persoanala .

   Stiati ca in decembrie 2010 Allview a fost prima companie romaneasca care a lansat o tableta PC pe piata sub numele de AllDuo ?

De ce as alege mereu produsele Allview ? 

- Telefoanele Dual Sim iti coordoneaza viata , imbinand frumosul cu munca , viata profesionala cu cea familiala aflandu-se intr-o armonie perfecta .
- Relatia cu clientii este una exceptionala , deoarece echipa Allview ofera consiliere telefonic si prin e-mail tuturor clientilor cu privire la folosirea produselor lor.
- Ofera garantie de peste 3 ani tuturor produselor .
- Misiunea lor este satisfacerea nevoilor oamenilor prin distribuirea unor telefoane care sa se "muleze" programului lor , inspirand tuturor respect si incredere .

   Mult timp am sperat sa imi cumpar o tableta si desigur ca prima mea obtiune au fost tabletele Allview , mai exact tabletele Allview Viva Q7 de pe TestArea.ro .



De ce as alege Viva Q 7 ? 

- aceasta tableta ma impresioneaza prin design-ul perfect pentru orice gen , compact , subtire , display-ul este luminos  , culoriile parca sunt mai vii ca niciodata, atunci cand joci un joc parca faci parte din acea lume fantastica ;
- aceasta dispune de un procesor Quad-Core ce ruleaza la o frecventa de 1 GHz .
- datorita graficiului  Power VR SGX544 MP2 care are 8 nuclee , poate rula cu usurinta jocuri 3D sau fisiere multimedia.
- memoria RAM  de 1 GB si memoria flash de 8 GB asigura spatiul de stocare necesar .
- deoarece comunicarea este esentiala integrarii in societate , acesta tableta iti pune la dispozitie o serie de aplicatii pentru a comunica cu toti prietenii tai cat mai simplu .
- Dislay-ul de 7 inch si greutatea de 282 grame iti ofera posibilitatea manevrarii acesteia foarte usor .
Functia Intelligent Backlight regleaza automat lumina de fundal ceea ce inseamna un consum de energie redus, iar cu ajutorul functiei Smart Color poti vizualiza filme si fotografii cu o calitate a imaginii deosebita si te vei putea bucura de grafica uimitoare a celor mai noi jocuri.
- Antivirusul Bitdefender este inclus in aplicatiile ei si garanteaza protectia de care ai nevoie;

   Iata inca o parere in rime :

Allview eu mi-am cumparat
Tableta cu-n design compact
E usor de manevrat
Spatiu nu mi-a ocupat.

Ce culori , ce grafica si ce sunet
Se-aude melodia mai tare ca un tunet
Ma simt intr-un univers imaginar
Acest joc .. sigur nu e real ?

Unde plec , orice as face
Dorinta mi-o satisface
Facebook si al meu blog
Le-accesez acum , pe loc.

Tare dor mi-e de prietena mea
S-a mutat in Spania...
Dar nu-i bai , vorbim mereu
Chat-ul il deschid instantaneu.

Uite-asa tin eu la ea
M-am indragostit lulea
Orice-as face , orice-as zice
Mana tot la ea se duce .

   Aceasta a fost postarea de astazi . Sunteti de tentati de produsele Allview ? 







12 comentarii:

  1. super articolul si poezioarele imi plac,bravo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am tableta de la Allview si e super tare :) are deja un an si nu are niciun defect :D
    PS: draguta poezia!:* talentata frumoasa ce esti:X
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa o stapanesti sanatoasa in continuare .
      Multumesc frumos pentru vorbele frumoase ! Te pup ! :*:*

      Ștergere
  3. Felicitari pentru articol , interesant si captivant ! Sper sa castigi si sa ajungi unde ti-ai propus ! Succes ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru aceste cuvinte , m-ai facut sa zambesc !! :*

      Ștergere
  4. E super dragut articolul , iti doresc sa castigi la campaniile de pe BlogAwards, insa la partea cu Allview nu prea sunt de acord. Acum un an mi-am dorit un telefon performant si tata mi-a zis sa caut ceva de maxim 13 milioane. Zis si facut, dupa multe cautari am ajuns la un Viper de la Allview , ultimul iesit de la ei in vremea aceea. L-am butonat cateva zile am observat multe lipsuri la el , se misca foarte greu ( mentionez ca era 13 milioane). Dupa cateva zile l-am returnat la Emag si mi-am cumparat un Gigabyte care e 12 milioane jumatate si e de 1000 de ori mai bun ca Allview. Asta e parerea mea, in viata mea numai cumpar nimic de la firma asta, e clar. Poate sunt mai buni la tablete, nu stiu. P.S frumoase poezioare :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Multumesc mult ! Imi pare tare rau sa aud asta , poate a fost o problema cu telefonul ... habar n-am . Dar ma bucur ca ai putut sa rezolvi problema si sa-ti cumperi alt telefon .:)
      Ma bucur ca-ti plac poezioarele :*

      Ștergere
  5. Am avut un telefon Allview era foarte bun insa mi s-a dus bateria

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.