sâmbătă, 14 iunie 2014

Casa noua, viata noua cu Romada!

   Oricine e proaspat casatorit stie cat de mult timp se pierde prin alegerea unei tigle potrivite pentru acoperisul casei ce va fi martor al frumoasei evolutii a familei voastre. Cand vine vorba de casa voastra, de casa ce va va sti toate secretele, ce va va adaposti de toate furtunile si toate relele ce v-ar putea strica linistea; trebuie sa fiti foarte constiinciosi, sa gasiti tigla cea mai potrivita pentru a forma acoperisul ce va sta de veche asupra voastra.

   Pentru ca si sora mea este proaspat casatorita, mi-am facut "temele" si m-am documentat in legatura cu cea mai buna tigla pentru un acoperis perfect. Deoarece ROMADA este cunoscuta ca una dintre firmele reprezentative din piata de sisteme de invelitori metalice si acesta datorita cartii sale de vizita: calitate, pret, promptitudine si este un distribuitor autorizat pentru RUUKKI, GERARD, MEGAPROFIL, FAKRO SI VELUX, ea a fost prima si ultima mea obtiune. Am analizat fiecare coltisor si fiecare produs al acestui site de renume, de la invelitoare rovatik la invelitoare ruukki .

   Dar avantajele tiglei Gerard au fost cele ce m-au impresionat si m-au facut sa poposesc mult timp pe site-ul lor. Tigla metalica gerard are drept avantaj principal aspectul de tigla traditionala, aspect datorat depunerii de piatra naturala fixata cu rasina acrilica. Un alt avantaj este durabilitatea care este de aproximativ 80-120 ani, timp in care viata unei familii va fi deja o frumoasa poveste.

Iata cateva profile de la firma GERARD :

DIAMANT 



HERITAGE

MILANO

CLASSIC

SHINGLE

SHAKE


   Tigla RUUKKI nu este nici ea de neglijat, o tigla ce asigura rezistenta ei generatii intregi, pentru ca locul unde va fi intemeiata o familie sa fie un loc perfect si din punct de vedere estetic. Aceasta tigla se intretine usor si are un aspect elegant.
   Firma RUUKKI a dezvoltat si sistemul pluvial care completeaza functionalitatea acoperisului, indiferent de tipul acestuia.

   Cred ca v-am dat destule detalii care sa va faca macar putin curiosi pentru a intra pe site-ul ROMADA. Deoarece acoperisul unei case este cel mai important. Alege ROMADA! Alege cu inima dar si cu mintea!







Un comentariu:

Un produs Blogger.