vineri, 20 iunie 2014

Aici gasesti haine ieftine si de calitate

   Dupa cum e vremea de afara as spune ca este sfarsitul lui septembrie, nu iunie... asa ca am decis sa-mi cumpar o geaca potrivita pentru o astfel de vreme. De unde? Desigur ca de la Kurtmann. Cum ofertele se tin lant pe acest site plin de produse ale unor brand-uri foarte cunoscute, imi este imposibil sa nu arunc din cand in cand un ochi. Ehh... chiar daca la mine inseamna cateva ore bune :)). Doar na, trebuie sa analizezi toate produsele, pentru ca atunci cand vezi o bluza superba... mai stai un pic si vezi alta si mai superba. Si tot asa, intelegeti voi.
Nu vrea sa va tin pe jar, asa ca va arat jacheta despre care vorbesc:




Asa arata in poza de pe site, dar in realitate este si mai frumoasa.
Nu vreau sa ma laud.. ba vreau , dar toata lumea mi-a laudat jacheta. :D

Pana sa va arat cateva poze cu mine va anunt ca jacheta nu mai este pe stoc dar este o reducere foarte mare( costa doar 35,97 lei ) la o geaca asemanatoare, o gasiti Aici(click).



Initial am vrut sa cumpar altceva, trebuia sa aleg intre :



Eram tare nehotarata si v-am intrebat si pe facebook pe care sa o aleg, iar majoritatea ati ales-o pe prima. M-am gandit mult mai bine si am decis ca a doua este mai pe gustul si stilul meu.

Acum poze:









   Am combinat geaca cu o pereche de boyfriend jeans de la Sheinside, tenisi de la Deichmann, ceas de la ASreplica, rucsac de la Chicnova si tricou de la Takko.

   Imi place foarte mult aceasta geaca deoarece este facuta dintr-un material foarte placut la atingere, moale si interiorul este foarte jucaus. Parca este facuta special pentru mine si aceasta vreme. 
   Fermoarul metalic confera un aspect atat elegant cat si casual. 
   Chiar daca livrarea sa a durat o saptamana, am vorbit cu cei de la Kurtmann si au rezolvat problema foarte repede, vorbind cu cei de la firma de curierat sa o trimita foarte repede. A doua zi am si primit-o. 

   Geaca este de la Stradivarius si este marimea S, din poliester. 

   Kurtmann a devenit unul dintre site-urile de la care voi mai comanda pe viitor deoarece au o multitudine de produse la un pret accesibil si calitative. Felicitari Kurtmann !


18 comentarii:

  1. Cristina Barbieru20 iunie 2014, 06:37

    Iti sta suuuper!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi initial ,atunci cand ai pus intrebarea ce sa alegi,am zis ca imi place prima,vad ca si aceasta este foarte draguta,iti vine bine, sa o porti cu drag si iubita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Combinatia vestimentara este asortata, te aranjeaza si iti da o nota aparte.

    RăspundețiȘtergere
  4. La fel si eu, am ales-o pe prima. Dar vad ca e foarte frumoasa si sincer iti sta foarte bine cu ea. Dar ! Tu vorbesti serios???? Geaca la 36 de ron? Tu la cat ai gasit-o pe aceasta?

    RăspundețiȘtergere
  5. uuu, e foarte faina gecuta!! deci pana la urma pe asta ti-ai luat-o.. si mie tot asta mi-a placut :D
    iti sta foarte bine, Madalina!! arati super, sa nu mai tii nicio dieta frumusico:* pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, trebuie ca mai slabesc un pic. Nu tin dieta, doar ca de la 18:00 nu mai mananc nimic :D . Te pup!! :*

      Ștergere
  6. interesant modelul :) Tii diete??? :( de ce? esti f bine asa!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai tin nicio dieta :D . Incerc sa mananc un pic mai putin si nu mai mananc nimic de la ora 18:00 . :*

      Ștergere
  7. waw iti vine foarte bine ,super sa o porti cu placere si drag !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. si mie imi placea mai mult prima. dar iti vine super aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place tinuta,jacheta este super si iti vine bine!Produsele celor de la Kurtmann sunt mult mai frumoase ca in pozele de prezentare...

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place jachetuta :3 iti vine bine plus ca este foarte ieftina..eu mi-am luat una din imitatie de piele si am dat 100 ron

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.