sâmbătă, 24 mai 2014

# sampon anti-matreata de la Yves Rocher review # sampon anti-matreata review

Yves Rocher este prea laudat !

Buna , dragii mei ! Astazi , dupa cum v-am anuntat pe facebook , o sa va vorbesc despre samponul anti-matreata de la Yves Rocher .

Acum ceva timp am plasat o comanda destul de maricica la ei , deoarece am vazut peste tot laude la adresa lor !  Am asteptat cu nerabdare sa ajunga aceasta comanda , in speranta ca voi avea parte de produse de cea mai buna calitate si care se vor ridica la asteptarile mele ( asteptari induse de parerile pozitive la adresa acestui brand ) .

Sa incepem ! Asadar , am comandat in jur de 6 produse printre care se afla si samponul anti-matreata . Vedeti poze mai jos :


 Ingrediente : 
- extract de caltunas bio ;
- baza de curatare de origine vegetala ;

Ce promite !
- sampon pe baza de extract de caltunas, cu proprietati anti-matreata !
-SIMTITI DIFERENTA !  : scalpul este calmat , parul este purificat , straluceste de frumusete .

Nu stiu ce inseamna la ei diferenta aceasta , dar in mod clar la mine s-a simtit . Dar nu diferentele de mai sus !




Sa va spun cum m-a surprins pe mine :

- scalpul nu s-a calmat deloc , ci chiar a devenit si mai "insistent " ;
- parul era curat , ca la orice sampon ;
- parul a devenit mai aspru ;
- sigur nu stralucea a frumusete ... defapt nu stralucea deloc !
- dupa spalare aveam mai multa matreata ca inainte ;
- parul s-a ingrasat mai repede ca de obicei ;

Initial m-am gandit ca problema este la parul meu ( chiar daca pe ambalaj scrie ca este pentru toate tipurile de par ) asa ca am pus-o pe mama mea sa il incerce .

Pentru inceput a simtit o oarecare calmare dar si faptul ca parul a devenit mai rigid . Dupa mai multe spalari matreata a devenit insuportabila .. cauza : samponul !

Pe langa toate aceste lucruri , capacul este pozitionat invers ( se vede si in poza ) , iar ca sa il deschizi trebuie sa sacrifici o unghie :)) .

Desigur ca aceasta este abandonat intr-un coltisor intunecat si nu cred ca ma voi apropia de el iarasi !

O sa va povestesc si despre gelurile de dus achizitionate de la ei , dar asta intr-o alta postare !

p.s : Nu , nu voi mai achizitiona vreun produs de la ei . Sorry !

Voi ati folosit produse de la Yves Rocher ? Cum vi s-au parut ?

17 comentarii:

  1. vaaaii :( imi pare rau ca nu a functionat la tine! de fapt, nici eu nu l-am incercat dar sa stii ca ei au niste produse foarte bune, depinde de la persoana la persoana. :)
    eu folosesc multe produse de la ei, printre care si samponul si masca nutri-reparatoare, geluri de dus, creme de fata, deodorante si mereu au fost multumita de ele ! eu totusi iti recomand sa mai incerci produse YR, nu cred ca vei mai fi dezamagita!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , am fost dezamagita :( ... si cred ca voi mai incerca produse de la ei deoarece folosesc o crema foarte buna .. si acum mi-am dat seama ca este de la ei . Poate poate o sa mai fac o comanda si sper ca de data aceasta sa nu ma dezamageasca . Desigur ca o contributie foarte mare au si vorbele tale . Pupici :*

      Ștergere
  2. Nu am folosit foarte multe produse YR insa cele pe care le-am folosit mi-au placut, exceptand un lipgloss care mi s-a parut extrem de lipicios. Am folosit geluri de dus, parfumuri, oje si farduri si mi s-a parut ok raportul calitate-pret.
    Si eu te sfatuiesc sa incerci mai multe produse, experienta ta cu samponul nu o contrazic dar nu m-ar mira sa primesti comentarii in care sa ti se spuna ca persoanei respective i-a fost de folos.
    Asa patisem eu cand oscilam daca sa imi cumpar sau nu un sampon de la Syoss. Era plina blogosfera de review-uri mai putin pozitive si vreo 2-3 pozitive. L-am cumparat totusi. Si bine am facut caci mi s-a potrivit de minune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfaturi , ma bucur ca ti-ai facut timp pentru a-mi explica cum sta treaba :)) . O sa mai incerc produse de la ei. Te pup ! :*

      Ștergere
  3. Am folosit doar geluri de dus de ei. In afara de cel cu aroma de cafea, mi-au placut. Samponul nu pot sa spun ca ma tenteaza pentru ca nu renunt la Johnson's Baby pentru nimic in lume :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine ma tenteaza Johnson's Baby :)) . Cred ca o sa-l cumpar , suna asa bine . hihi

      Ștergere
  4. Gelurile de dus sunt foarte bune si merita cumparata. Samponul acesta l-a folosit sora mea, tot avand probleme cu matreata. A mers pana la jumatatea sticlei, apoi iar a facut matreata :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie de la ei imi plac gelurile de dush cu nuca da macadamia si cafea, si balsamult de buze, sampoanele nici mie nu imi plac si eu am unul care sta degeaba in baie, pt ca nu e bun de nimic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate ca au produse si produse :). Si eu am incercat apa micelara de la ei, dar nu mi-a placut deloc... i-am facut si un review mai demult (http://thoughts-from-a-butterfly.blogspot.ro/2013/06/reviews-not-so-good-stuff.html). Am mai incercat si gelul de dus cu cafea care la fel este foarte laudat. Intr-adevar miroase foarte bine, dar mi mi s-a parut ca usuca pielea...
    Kisses! Si ma bucur ca ti-am descoperit blogul :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact ! Gelul de dus cu cafea este ramas intr-un coltisor pustiu si la mine ... Nu mi se pare asa bun pe cat spune lumea ; dar depinde de la persoana la persoana .

      Ma bucur si eu ca m-ai descoperit :)) si o sa ne intelegem bine , mie-mi place sa leg prietenii si sigur nu o sa fii o exceptie . Te pup :*

      Ștergere
  7. eu folosesc de an de zile produse de la ei dus geluri...masti de fata...parfumuri...pudra de fata...rimmel...un deodorat si dusgel si parfum EVIDENCE il ador miroase superb ar trebui sa incerci si altceva....bafta

    RăspundețiȘtergere
  8. poate astea depind si de propriul ph al pielii de la unele pers. merg,functioneaza iar la altele deloc

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu lam folosit decat odata,a fost suficient sa il donez la o vecina[ea macar se spala cu orice si nu are stress] .Miroase frumos,intradevar dar rezultatul lasa de dorit!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ,
    Si eu l-am folosit .. acest sampon. Mie capacul era pozitionat bine , mie mi-a functionat ... mie imi place si e bunn ptr parul meu bun. Astept parerea ta si despre celelalte produse :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am incercat inca produse dar dupa spusele tale nu o sa incerc samponurile !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.