marți, 27 mai 2014

Un ten fericit !

Astazi vreau sa va vorbesc despre ce inseamna un ten fericit pentru mine , un ten care radiaza de fericire , de naturalete si sanatate .

Cu totii am avut probleme cu tenul , fie ele mici sau mari ... dar unii inteleg prin notiunea de " ten fericit " , un ten plin de farduri , un ten care arata perfect la exterior.

Eu eu cred ca un ten fericit este cel caruia i se acorda atentie maxima in fiecare zi , care este rasfatat cu produse specifice tipului de ten , care este machiat cu moderatie , care este lasat sa "respire " in voie fara sa fie prea incarcat . Un ten fericit este cel care este curatat in fiecare seara de machiaj si de alti factori daunatori , un ten caruia i se aplica creme lejere de seara .

Exista diferite tipuri de produse , produse naturale sau nu .. eu prefer produsele de la Complexul Apicol . Dati click pe poza pentru a vedea noutatile de pe acest site , un site care iti rasfata tenul .


12 comentarii:

  1. hehe, eu cu siguranta nu consider ca un ten fericit este un ten imbracat in machiaj :D bineinteles ca orice persoana are mici probleme pe ici-pe colo, insa tenul se va bucura si mai mult cand este ajutat cu "medicamente" destinate lui. :D ma tenteaza noile produse Apidermin si sper sa imi cumpar si eu cateva. :)
    te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Au produse minunate, nu au cum sa nu iti placa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele naturale sunt foarte ,un ten fericit este un ten ingrijit.

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt super produsele!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. ichim spiridon29 mai 2014, 00:34

    tot ce este natural este bun

    RăspundețiȘtergere
  6. alina predescu29 mai 2014, 00:34

    produse naturale,frumos comentariu ,poate avem noroc sa le si testam

    RăspundețiȘtergere
  7. tot ce este natural este bun

    RăspundețiȘtergere
  8. e faina campania asta :). de abia astept sa testez.

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte bune produsele!

    RăspundețiȘtergere
  10. un articol frumos sint foarte bune produsele

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.