duminică, 25 mai 2014

Spray pentru protectia parului de la Avon Technique - review

   Produsele Avon nu lipsesc niciodata din colectia mea , fie ca este un luciu de buze , un parfum , crema de maini , lotiune de corp , rimel sau spray pentru protectia parului ... produsele Avon rar m-au dezamagit !

   Nu sunt cele mai calitative produse , ce-i drept , dar daca ma gandesc la raportul pret-calitate ... sunt perfecte ! De curand mi-am achizitionat 2 oje Gel Finish si abia astept sa le primesc ( o sa va scriu si despre ele ).

   Revenind , stiti cum suntem noi fetele ... ne trezim cu parul cam prea rebel pentru gusturile noastre , nu se aseaza in niciun fel , spui ca avem un cuib de pasari in loc de par... asa ca mereu apelam la nelipsita placa de intins parul !

   Da da , desigur ca minunata noastra podoaba capilara are nevoie de toata atentia si grija noastra . Eu mai dau bir cu fugitii la acest capitol  si sunt zile cand nu imi protejez parul atunci cand il intind cu placa .

   Dar in zilele in care sunt constiincioasa imi sare in ajutor Spray-ul pentru protectia parului de la Avon Technique .

Mod de folosire : se aplica de la 10-15 cm distanta fata de parul umed ( eu il folosesc pe parul uscat .. si zic ca este bunicel ) .

Ce imi place la el:

- mirosul clar , este cel care m-a cucerit ... habar n-am a ce miroase , dar este racoritor si imi rasfata simturile ;
- parul capata stralucire , o stralucire foarte vizibila ;
- dupa ce este intins este matasos ;
- cred ca acest spray este dedicat protectiei parului in general , nu numai atunci cand il intind ... dar isi face treaba foarte bine , iar eu il folosesc conform categoriei a doua .


In concluzie ( doar asa am invatat la scoala , ca mereu trebuie sa existe una ) , am terminat acest spray :)) ... Asta nu e singura concluzie , il voi reachizitonata si il recomand cu drag !

   La aceasta opinie au participat si celalalte produse de la Avon Technique ( sampon , ser pentru varfuri deteriorate ) care sunt la fel de bune si care au dat rezultate.  Voi ati folosit produse de la Avon Technique ? Cum vi s-au parut ?

8 comentarii:

  1. de la Avon Techique nu am incercat nimic pana acum, dar voi cumpara acest spray sa vad cum e:)
    folosesc si eu multe produse de la Avon pt ca imi plac mult, si asa cum ai spus si tu, raportul pret-calitate este unul foarte bun! am vreo 4 parfumuri, deodorante, geluri de dus si oje..de abia astept sa ne povestesti de ojele alea Gel Finish ca sunt tare curioasa de ele:* te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu abia astept sa le primesc , o sa fii prima care afla cum sunt ojele :)) . Pupici :*

      Ștergere
  2. Am si eu un spray pt protectia parului, cred ca de la Gerovital, dar nu il prea folosesc pentru ca nu folosesc placa, iar ondulatorul o data la cateva luni. Am noroc, am parul natural ondulat :)) Am ceva produse Avon, dar din gama asta Technique nu am nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu il intind mai mereu . Am avut parul asa lung si a trebuit sa ma tund scurt ca era prea ars . Si eu am parul ondulat de la natura :)) dar eu il vreau drept. Imi doresc ceea ce n-am .
      Apropo , produsele Gerovital sunt super bune , o sa incerc si eu acel spray /

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am o un spray pentru protectia parului de la Syoss care l-a prima vedere mi-a placut. L-am folosit cu succes, dar a inceput sa ma dezamageasca. Parul meu se ingrasa din ce in ce mai tare de la el. Cu siguranta voi cumpara si eu acest produs.

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am avut si eu si mi-a placut mult♡

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu mi-am luat acest spray si m-a dezamagit ...eu ma intind cu placa non stop si nu ajuta la nimic ...chiar nimic...

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.