miercuri, 7 mai 2014

Sheinside iubeste mamicile !



sheinside mother's day sale,15% off sitewide,code mother15
20% off on orders over $100,code mother20
shopping on sheinside now

Sheinside ne incanta cu o noua oferta minunata ! Dispunem de 15 % reducere la orice comanda folosind codul : mother15 ; si 20 % reducere la comenzi de peste 100 $ folosind codul : mother20 .

La Sheinside , ziua mamei este mereu deoarece mamele sunt apreciate la adevarata lor valoare . Cine este mai harnica , mai iubareata , mai ingrijorata decat mama ?  Asa ca eu zic sa ii faceti ziua mai buna mamei voastre si sa ii cumparati ceva de la Sheinside .

La asemenea reduceri am dat o fuga pe site si am creat un wishlist . Daca sunteti neinspirati si nu stiti ce sa cumparati puteti sa va inspirati de la mine . Daca sunteti curiosi ce am ales eu , va invit sa dati click aici , aici si aici .   Shopping placut dragii mei ! :*

P.S : Am primit blugii de la Sheinside si in curand voi posta Outfit of the day .  Va pup ! :*

9 comentarii:

  1. Foarte frumos si adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place salopeta neagra pe care ai ales-o, dar si fustita alba este pe gustul meu ;) si pe mine ma incanta mereu reducerile

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce vesti bune. La cat mai multe zile ale mamicilor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. minunata oferta !!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.