miercuri, 21 mai 2014

Romania libera !

Cu totii ne dorim o Romanie mai buna , mai curata , mai unita , mai frumoasa , mai moderna ; cu totii ne dorim sa contribuim la formarea ei , sa o vedem cum evolueaza sub ochii nostrii , cum creste , si noi odata cu ea .

Dar desigur ca toti ne dorim sa aflam ultimele stiri in legatura cu economia, cultura , politica , sportul , stilul de viata, stiinta si tehnologia din tara aceasta , tara care ne este Mama ; iar in ajutorul nostru sare Romania Libera , site-ul care ofera informatii foarte bine structurate , usor de accesat si desigur ... de ultima ora.

Astazi vreau sa vorbesc despre acest site , de ce?! Pentru ca vreau sa va spun de ce eu il denumesc "Locul unde Romania este dezbracata" , un nume amuzant , nu ? Urmatoarea intrebare : de ce ii spun asa?

Ei bine, aceasta este denumirea din prisma mea , deoarece acest site este cel care trebuie sa ne ajute sa intelegem situatia tarii , sa-i intelegem mai bine nevoile , sa aflam cu ce ne mai mandrim sau rusinam ; ce-am mai reusit sau esuat ... iar acest site le are pe toate !

In primul rand , cand citesc un articol , primul lucru care imi sare in ochi este imaginea care ii este atribuita . Ea trebuie sa fie de calitate , sa fie rezumatul continutului ... adica sa fie sugestiva ! Aceast lucru m-a impresionat foarte mult la acest site.

Un alt lucru care mi-a placut a fost faptul ca nu este plina de reclame ( lucru care uneori ma "goneste" de pe anumite pagini) , iar culoarea background-ului este placuta , ofera o stare de liniste , calmitate...

Un alt plus pentru el este rubrica de opinii , rubrica definitorie pentru un site de renume , un site care doreste sa invete ceva , sa asculte , sa impartaseasca , sa faca auzite vorbele unor oameni care se dedica trup si suflet acestei tari .

Nu ma intrebati daca sunt patriota sau nu , pentru ca da sunt ! Ce inteleg eu prin termenul de patriot  : eu cred ca a fi patriot inseamna sa iti iubesti tara , sa nu doresti sa te fi nascut in alta parte , sa nu vrei sa pleci in alta parte ( decat sa vizitezi ) , sa iti adori tara cu toate imperfectiunile ei , sa iti dedici viata prin munca in folosul sau , sa o aperi de actiuni daunatoare ei ... eu sunt patriota pentru ca oricat de multe lucruri rele aud despre romani si Romania , oricat de netrebnic este guvernul , oricat de multi rromi avem in tara ( care sunt si ei oameni pana la urma ) , oricat de in urma am fi cu tehnologia , oricat de saraci am fi ... eu tot nu vreau sa plec , eu tot sunt asa de fericita ca m-am nascut aici, ca fac parte din aceasta natiune unita , si eu tot vreau sa o fac sa prospere !

Stiti , visul meu este sa candidez la presedintie , dar asta este cel mai mare vis al meu ... asa ca mai am de muncit si de crescut . Ramane de vazut daca va deveni realitate sau nu .

Am deviat de la subiectul meu , revenind vreau sa mai atrag atentia asupra unui lucru . Si anume , asupra rubricii Breaking News ! Eu cred ca este cea mai buna interventie a site-ului deoarece acolo este locul unde se pune stirea cea mai importanata din respectiva zi , stire care trebuie vazuta de toata lumea . So , big like Romania Libera .

Am cautat si tot am cautat ... dar greu am gasit un lucru care trebuie imbunatatit ( p.s : de parca am cautat acul in carul cu fan ) si acela este : nu sunt promovate campaniile din tara , campanii de voluntariat , campanii care arata performantele elevilor... mai scurt , ar trebui sa existe o rubrica despre scolile din Romania si ce performante au elevii in ziua de astazi . Asta ca un plus , nu este ceva lipsa ci ceva ce ar trebui adaugat . In rest , Romania Libera => Locul unde Romania este dezbracata !

Romanilor , cititi cu grija !














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.