duminică, 25 mai 2014

# crema de calcaie de la Cosmetic Plant review # creme de zi si noapte de la Yves Rocher review

Produse necesare !

Buna , dragii mei ! :* 

   Am intrebat pe facebook despre ce vreti sa fie review-ul de astazi si v-am oferit 4 variante de raspuns. Desigur ca fiecare a ales altceva , asa ca m-am hotarat sa scriu despre toate intr-o singura postare . :)

Sa incepem cu deodorantul de la B.U  fancy cinderella :


Acest deodorant a devenit preferatul meu de la prima utilizare ! Are un miros superb , un miros ce are drept note de varf arome de anason si fructe de padure , combinate cu mireasma de citrice si frunze de smochin . Alte arome care imbogatesc compozitia acestuia sunt : piersica , vanilie si lapte , lemn de santal si heliotrop .

Este preferatul meu deoarece este atat de racoros  , imi ofera libertatea de a imi consuma energia sarind peste tot , fara sa am vreo problema cu transpiratia ( este inamicul ei nr . 1 ) ; am inteles ca exista si un parfum exact la fel si vreau sa il cumpar !

Vi-l recomand cu drag, costa in jur de 15 lei , putin nu-i asa ? :D



Sa trecem mai departe ...

   Daca tot vorbim de inamicul contra transpiratie , problema de sezon , clar ; am zis sa va vorbesc si despre crema de calcaie , crema necesara acestei perioade ! Pentru ca o domnisoara/doamna care se respecta nu poate iesi in "lume" cu niste calcaie deloc adorabile ,m-am hotarat sa va impartasesc parerea mea despre aceasta crema.

   In ajutorul celor cu astfel de probleme sare crema de calcaie de la Cosmetic Plant .

   Sincera sa fiu , mie nu-mi place ! Dar asta nu inseamna ca nu este buna , este chiar prea buna pentru mine :)) . Eu nu am probleme cu calcaiele , sunt perfect hidratate asa ca aceasta crema le incarca prea tare si piciorusele mele nu pot absorbi toata crema .  Aceasta crema se adreseaza celor care au probleme mari cu calcaiele ; daca aveti astfel de probleme trebuie sa o achizitionati . Costa in jur de 12 lei . Iarasi ceva ieftin si bun .


In continuare vom vorbi despre cremele de zi si noapte de la Yves Rocher
   De curand v-am povestit despre experienta neplacuta cu acest brand , si mi-am dat seama ca am 2 creme de la ei care sunt foarte bune ! Cred ca am fost un pic dura in acel review :)) , si cred ca acest lucru s-a datorat efectelor negative pe care le-a avut samponul asupra mea .
   Revenind , imi plac aceste creme deoarece se potrivesc oricarui tip de ten ( le-a incercat si mama si sora mea ) si chiar daca are un gramaj mic ( 15 ml )  , au fost de ajuns pentru mult timp chiar daca le-a folosit si mama mea foarte mult .
   Dupa cum se vede in poza , crema de seara este mai putin consumata deoarece mama foloseste o alta crema cu extract de caviar , iar singura nu am reusit sa o termin nici acum .
   E a doua crema preferata , pentru ca prima este cea de castraveti de la Lady's .

Si in final va vorbesc despre Spary-ul de corp cu aroma de piersici si unt de shea  de la Avon .

   Am dat 10 lei pe el si sunt super fericita ca l-am cumparat . Nu ma asteptam sa reziste atat de mult pe piele ( in jur de 5-6 ore ) , chiar daca mirosul de diminueaza . Este un miros racoritor , de vara ... mi se face asa pofta de piersici cand il folosesc .Ma gandesc sa cumpar mai multe astfel de produse , cu diferite arome ... sa-mi fac o mini colectie .
Cand il folosesc nu ma mai dau cu parfum si folosesc un deodorant fara miros ; fac asta pentru a se simti mirosul subtil de pe pielea mea . Il recomand cu drag !

   Dupa cum scrie si la descrierea blogului meu , eu nu va povestesc despre produse scumpe pe care nu si le poate achizitiona oricine , nici n-am astfel de produse ; eu nu pot arunca cu bani in stanga si dreapta ... ma incadrez in bugetul pe care-l am si "modelez" cumparaturile in functie de acesta . Cred ca bugetul meu este aproximativ la fel cu al majoritatii . :D 

   Acestea au fost produsele pe care voiam sa le recomand . Sper sa va tenteaza ceva de aici , iar daca ati folosit deja unul din cele de mai sus va rog sa-mi spuneti cum vi s-a parut. Pupici :*

18 comentarii:

  1. Mare nevoie are iubitul meu de crema de călcâie! Eu as vrea sa incerc spay-ul pt corp, am fugit mereu de asa cv nu stiu de ce.....multumim pt review!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu sunt incantata de deodorantele de la Bu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu deodorantul B.U. si il ador!! miroase super fain si m-a tinut mult timp, de la Craciun :D
    crema pt calcaie mi-o voi cumpara si eu pt ca imi plac produsele romanesti si pt ca am probleme cu calcaiele, mai ales ca vine vara trebuie sa avem niste picioare frumoase! :)
    eu ador spray-urile de corp, mai ales pe cele de la Avon!! pe acesta nu l-am incercat, dar sper sa voi avea ocazia:*
    iti multumesc pentru review-urile astea utile!! te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru feedback , Paula ! Inseamna mult ca esti mereu alaturi de mine . Si ma bucur enorm ca iti sunt utile review-urile mele . Te pup :*

      Ștergere
  4. foarte dragute produsele. In materie de spray-uri de corp iti recomand tot de la avon spray-ul cu aroma de rodie si mango. miroase foarte bine. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sugestii , o sa tin cont ! :*

      Ștergere
  5. De mult tot zic ca vreau sa incerc deodorantul de la B.U. si nici pana acum nu am reusit. Sper sa il cumpar in curand :)
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mmm bu nu imi place mirosul mi se pare intepator, crema de picioare chiar e interesanta iar celelalte nu imi plac ,normal fiecare cu gustul lui, deci cred ca o sa incerc crema dar unde se gaseste ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru feedback-ul sincer :* . Crema o poti comanda online aici : http://vegis.ro/crema-calcaie-100ml-COS19617--p486863.html .

      Ștergere
  7. Si eu am avut deodorantul de la B.U si mi-a placut foarte mult! Din aceiasi colectie am avut si gelul de dus pe care l-am golit raapiiiiiid :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa imi comand si eu un gel de dus , cat mai rapid :)) . :*

      Ștergere
  8. spray-ul il am de anul trecut, n-am apucat sa-l folosesc. vara asta insa voi schimba situatia :)).

    RăspundețiȘtergere
  9. deodorantul de B.U.este minunat ,am avut si un spray care miosea superb >)

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar voiam sa imi iau crema de la cosmetic plant.. iar deodorantul B.U. este minunat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Produsele B.U sunt minunate ...eu am deodorantul si parfumul pe verde :3 il ador rezista foarte mult. Spray-ul de la avon este foarte bun, am avut toate aromele.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.