luni, 19 mai 2014

OOTD with Sheinside !

   V-am spus cat de mult iubesc site-ul Sheinside , iar asta nu pentru a castiga ceva ci din proprie experienta ! Astazi o sa va arat outfit-ul meu , care are drept piesa de rezistenta blugii de la Sheinside .

   Sunt foarte multumita de ei , culoarea este super , taieturile sunt exact cat trebuie ( sa nu fiu nici prea golasa) si grosimea este perfecta pentru vremea de acum .

   I-am combinat cu ceasul de la ASreplica , tenisi de la Deichmann , maiou random , bratari random si desigur , parul buclat lejer ... o tinuta perfecta pentru o plimbare. Iata ce a iesit :








Sper ca va place tinuta mea , acesta este stilul care ma caracterizeaza ( pacat ca lipseste rujul rosu , deoarece el ma caracterizeaza si mai bine :D ) .

Pe 30 am petrecere si abia astept sa va arat tinuta pe care o voi purta , nu va spun nimic ci va las sa asteptati . Va pup !! :*

5 comentarii:

  1. cum ti-am mai spus, esti o scumpa madalina:* blugii sunt tare frumosi, imi plac tare mult:)
    sa ii porti sanatoasa!
    PS: cati anisori ai? te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ! Si mie imi plac foarte mult blugii <3 . Si am 17 ani . hihi

      Te mega-pup ! :*

      Ștergere
  2. tare draguti blugi , imi place si cum i-ai combinat , plac si tenisi <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.