vineri, 9 mai 2014

Make-up by Oriflame !

V-am scris pe pagina de facebook ca am primit spre testare cateva produse Oriflame The One care m-au facut foarte fericita . Asa ca nu am mai asteptat si imediat cum le-am primit le-am si testat . Bineinteles ca trebuie sa va arat si voua rezultatele , care sunt foarte multumitoare.


In primul rand am testat una dintre oje , are o culoare destul de ciudatica ( cappucino - 30534 )  , iar eu cum ador lucrurile ciudatele , clar a devenit preferata mea ! Sunt data cu ea de trei zile si inca rezista foarte bine ( unghiutele mele sunt mai nazdravane si nu vor sa aiba aceeasi culoare mai mult de 2-3 zile ) , are un aspect mat , perfect pentru orice tinuta , este made in France  , sticulete au un aspect foarte frumos si sunt rezistente . Am mai primit o oja nuanta 30527 - Orchid , care este un roz aprins  . Abia astept sa o folosesc !

Pregatita pentru scoala , trebuia sa ma aranjez cat mai frumos ( chiar daca parul arata dezastruos ) asa ca m-am machiat doar cu produse Oriflame si am facut poze inainte si dupa ce m-am machiat .
P.S : Sa nu va speriati de mine :)) .




<---- Inainte

              










Se vad clar diferentele  , roaseata a mai disparut , ochii sunt mai evidentiati .


<---- Dupa


Am facut si poze inainte si dupa ce m-am dat cu rimelul de la Oriflame  . Se vede clar diferenta . M-am dat doar de 2 ori la interval de cateva secunde . Eu am genele foarte mici si rimelul aceasta a devenit si el preferatul meu !
Periuta este micuta si dreapta , iar genele nu se lipesc atunci cand aplic .


O prezentare a produselor gasiti si AICI (click) . Shopping placut cu The One va doresc !








5 comentarii:

  1. Draga mea, esti atat de frumoasa si ai atata prospetime, incat machiajul nu te schimba semnificativ. Rimelul, da a fost folosit cu folos , in rest...esti la fel de dulce si cu si fara Oriflame sau alt machiaj. Nu inseamna ca proodusele nu sunt bune, dimpotriva, si eu le recomand, mai ales ca le-am testat si eu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru aceste cuvinte frumoase ! Mi-ai facut ziua minunata ! :* Iti multumesc si te mai astept pe blogul meu !

      Ștergere

Un produs Blogger.