sâmbătă, 17 mai 2014

Karla.ro - taramul rochiilor office !

Toate reprezentantele sexului frumos stiu cat de necesara este o rochie office , una care sa exprime profesionalism , eleganta , superioritate ... si ce rochie poate exprima mai bine asta decat o rochie alba sau una neagra ; sau de ce nu , o combinatie intre alb si negru ?!
Drept sa va spun eu sunt cu adevarat pasionata de rochiile negre , dar in combinatia prezentata mai sus cred ca este "fatala" . Si nu exagerez !

Sa trecem mai departe ... zilele acestea cautam o rochie care sa corespunda cerintelor de mai sus , o rochie care sa ma faca sa fiu mai increzatoare , care sa ma scoata in evidenta datorita elegantei , nu vulgaritatii ; o rochie perfecta ! Tot cautam si cautam , am dat prima data peste o rochie foarte frumoasa , dar pretul era exorbitant de mare ! Mi-am dat seama imediat ca nu este o firma serioasa si am mers mai departe . Norocul meu a fost ca magazinul online Karla.ro este destul de cunoscut , iar multe bloggerite foarte cunoscute au scris numai lucruri frumoase despre el . Asa ca eu , curioasa de fel , am dat repede un search si am ajuns in paradis ! 

Rochii , una mai frumoasa ca cealalta imi furau privirea , la fel si pretul lor foarte mic ! Dar o singura rochie office care mi-a furat inima (nu privirea)  o puteti vedea mai jos .



Nu-i asa ca este superba ?! Cred ca pliurile sunt piesa de rezistenta , la fel si dantela , si fusta larga ... oh, stai ! Nu are o piesa de rezistenta anume , ci ea este o piesa de rezistenta !

Deja ma imaginez imbracata cu ea , cu pantofii mei stiletto nude , si cerceii mei preferati ! Va las o poza mai jos cu pantofii si cerceii .
Vreau ca accentul sa cada pe rochie asa ca nu voi incarca tinuta cu multe bijuterii , initial m-am gandit si la un colier , dar cum am spus , rochia este piesa de rezistenta .. deci ea trebuie sa iasa in evidenta ! 

Rochiile office in combinatia alb-negru sunt rochiile care nu trebuie sa lipseasca niciunei doamne sau domnisoare !  Si cred ca locul cel mai potrivit de unde poti achizitiona aceste "arme" feminine este site-ul Karla.ro ! De ce sa cumperi ceva la fel de calitativ cu un pret mai mare , cand poti cumpara cu un pret asa de mic ?! 

Eu va urez sesiune placuta de shopping pe magazinul nostru preferat , Karla .ro ! :*


3 comentarii:

Un produs Blogger.