sâmbătă, 17 mai 2014

Floraria Mobila - acolo cand ai nevoie !

Cu totii am asistat la momente importante in trecerea noastra pe drumul vietii , cu totii am oferit macar o data un buchet minunat de flori , unei persoane la fel de minunate !

Ce inseamna un buchet de flori pentru mine ?! Pentru mine inseamna , iubire , frumusete , naturalete , gingasie , dragoste , feminitate , sentimente puternice , fericire .. toate adunate intr-o legatura stransa de flori care semnifica o relatie si mai stransa ! Ati observat ca la orice eveniment important din viata noastra , buchetele de flori nu lipsesc? V-ati intrebat de ce atunci cand vrei sa faci un cadou , sa surprinzi pe cineva , gandul iti zboara imediat la flori ?  Eu una m-am intrebat de ce este asa special un buchet de flori ? De ce atunci cand primesc unul sunt atat de fericita , ma simt atat de speciala ? Eu cred ca fiecare persoana cumpara un anume buchet de flori care se potriveste sentimentelor pentru persoana careia i-l va oferi , daca il oferi mamei ea va simti iubire , gingasie , recunostinta , binecuvantare , si alte sentimente specifice relatiei mama-fiu/fiica ; daca il vei oferi iubitei , ea va simti iubire , fericire , implinire , fluturasi  ; Toate florile semnifica ceva , toate semnifica un sentiment .

Sa trecem de la semnificatie la patania surorii mele . Acum ceva timp a fost nunta surorii mele , eveniment ce va ramane vesnic imprimat in sufletele noastre , la fel si imaginea ei imbracata in rochia alba de mireasa , zambind larg si emanand atata fericire !  Dar pe langa aceasta perfectiune , si-a facut loc si ceva rau , ceva ce nu-si avea locul in acel tablou al fericirii ! Si anume : floraria de la care a fost comandat buchetul de mireasa a fost atat de neprofesionala , deoarece i-a oferit surorii mele un buchet ofilit ! Buchetul trebuia sa fie de un mov inchis , un mov care sa scoata in evidenta culoarea verde de smarald a ochilor surorii mele ! Va dati seama ce sentimente de dezamagire ,regret , si nervi (desigur) au cuprins-o sora mea ! Salvarea nostra a fost Floraria Mobila , deoarece de indata ce sora mea si-a ales un nou model din categoria buchete de mireasa acestia l-au livrat intr-un timp foarte scurt , transportul fiind gratuit !

Buchetul meu preferat este  :

















                                                                                          Iar aranjamentul floral preferat este :


















De ce as alege oricand Floraria Mobila ?
-  livrarea este rapida , transportul fiind gratuit ;
-  modelele sunt diverse , pentru fiecare gust si pentru orice eveniment ;
-  firma serioasa care isi respecta clientii ;
-  oferte generoase care se potrivesc oricarui tip de buget ;
-  livrarea se face in 2 ore ;
-  iar motivul cel mai intemeiat este pentru ca a salvat-o pe sora mea aflata in impas ! Asta inseamna foarte mult pentru mine ; deoarece a fost acolo cand am avut nevoie ! 

Multumim Floraria Mobila ! 



2 comentarii:

  1. Bună!
    Pentru că îmi place blogul tău, m-am înscris.
    Am deschis un nou blog. Te invit pe http://gandurisiintrebarisecrete.blogspot.se/ poate ai plăcerea să te înscrii.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.