miercuri, 21 mai 2014

Cum se fac banii usor !!

Hei tuturor !

Dupa cum stiti , bloggerii au uneori beneficii , fie ele in produse sau in bani .. ele exista . Desigur ca nu orice blog poate obtine profit , dar Sheinside face pe toata lumea fericita ! Astfel daca ai un blog cat de cat cunoscut si care este citit , te invit sa te inscrii in programul pentru bloggeri de la Sheinside ! Te poti inscrie Aici (click) .  In ce consta acest program ?! Ei bine , in fiecare luna sau la 20 de zile distanta , Sheinside ne incanta cu o promotie foarte tentanta . Daca scrii despre ea pe blogul tau si prin postarea ta aduci trafic pe site-ul lor , ei iti ofera drept recompensa 15 dolari . Super , nu-i asa? Iar atunci cand strangi 50 de dolari ei ti-i depun in contul de paypal si ai tai sunt !

In continuare vreau sa va arat niste rochii foarte frumoase , care pur si simplu ma inveselesc doar cand le vad :

1.  Aceasta rochie este preferata mea , este perfecta pentru o petrecere sau o iesire cu prietenii intr-un loc mai special ; culoarea este superba iar spatele gol este cel care m-a dat pe spate ! Imi place ca nu este vulgara ci subtila , pentru ca in fata este totul acoperit , iar in spate este decupata  intr-un stil unic . O vreau ! Daca si tu o vrei , o poti cumpara de Aici ( click ) .
2. Al doilea produs pe care vreau sa vi-l prezint este o fusta , o fusta lejera care inspira naturalete si prospetime ; o fusta care poate fi purtata oriunde si accesorizata cu orice : de la pantofi cu toc la balerini , de la camasa la un tricou lejer ... este foarte practica si o puteti gasi Aici (click ) .

3. Iar in final va prezint o camasa foarte lejera care m-a cucerit instant ! Nu-mi mai pot dezlipi ochii de pe ea si parca striga dupa mine :)) . Va las pe voi sa trageti concluziile . O puteti cumpara de Aici ( click ) .


Ei ? V-am facut curiosi ? 

8 comentarii:

  1. Interesant, eu am blog dar sunt inca la inceput😐 nu e asa cunoscut ca al tau😗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici al meu nu prea este cunoscut , dar concursurile ma ajuta ... dar asta are un pret :D . O sa intru si eu pe blogul tau :*

      Ștergere
  2. Prima rochita imi place la nebunie! si camasa e tare draguta:)
    PS: am accesat toate linkurile din postare!:* te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe toate,dar rochia albastra imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut, imi cer scuze pentru spam, dar vreau sa te invit la un concurs cu premii in bani!
    http://literestacojii.wordpress.com/2014/07/02/concurs-avbs/
    Mai sunt numai 14 zile in care poti participa!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima rochita e superba!! Am un model aproape la fel dar pe rosu..

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.