luni, 28 aprilie 2014

Mi-a furat privirea !

Oricat de grabita as fi , sau oricat de putin timp am la dispozitie ... mereu imi gasesc macar cateva secunde sa-mi rasfat genele cu un rimel de calitate . Nici buzele nu le neglijez ,deoarece niste buze senzuale , care confera naturalete si incredere de sine au fost si sunt intodeauna arma femeii adevarate !

De curand am pus ochii pe noile produse din colectia The One de la Oriflame , care sper sa se afle in posesia mea de curand .  Jonas Wramell spune ca noile tendinte sunt inspirate din imprejurimi , din atentia acordata micilor detalii , care sunt de nepretuit.  AICI(click)  gasiti mai multe detalii .

Nu se stie niciodata cand poti fi sursa de inspiratie a cuiva , sau cand vei cuceri cu farmecul tau ... bineinteles intretinut cu grija ...doar o femeie trebuie sa aiba grija de imaginea ei .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.