vineri, 11 aprilie 2014

# balsam # balsam hidratant

Balsam hidratant Gerovital Plant - review

Buna , dragii mei ! :* Cred ca ati auzit multe despre produsele de la Farmec . Astazi o sa va vorbesc despre un produs de la ei , mai exact despre balsamul hidratant de la Gerovital Plant , care se poate gasi AICI(click) .

 L-am folosit timp de o luna si va voi spune imediat parerea mea despre el .


Ingrediente : - extractul de Floare de Colt , Aquaxylul si Complexul Herbatonic asigura protectie impotriva stresuslui cotidian , activeaza circulatia sanguina la nivelul scalpului , hidrateaza  si regenereaza .

Utilizare : - se aplica dupa spalare , pe parul umed  si se maseaza usor . Se lasa sa actioneze aproximativ 5 minute dupa care se clateste cu apa calda .


De ce il recomand :

-  rezultatele au fost vizibile de la prima aplicare , astfel incat parul a devenit mai matasos , mai usor de pieptanat si placut la atingere.
- nu ingrasa parul ( când il folositi nu aplicati pe radacina  , ci doar pe varfuri )
- miros placut si revigorant .
- parul este matasos pana la urmatoarea spalare .
- pret foarte avantajos : 10,86 lei .
- livrare rapida .
- nu contine conservanti .
- este perfect pentru toate tipurile de par , astfel daca nu stiti sigur in ce categorie se incadreaza parul d-voastra il puteti folosi cu mare incredere.
- cantitatea este mai mult decat de ajuns ... 200 ml . ( nu se aplica foarte mult )

Ce nu-mi place la el :

- capacul se deschide destul de greu , mereu ma doare degetul mare dupa ce il deschid .

Il voi reachizitiona ?

- cu siguranta ! Alaturi de el se va afla in curând si Șamponul hidratant din aceeasi categorie care il puteti gasi AICI(click) pentru rezultate si mai vizibile. La urmatoarea mea comanda vor fi nelipsite din cosuletul meu .

Voi ati folosit produse de la Farmec , Gerovital Plant ? Cum vi s-au parut ? Daca nu , va tenteaza ? :D

7 comentarii:

  1. si eu folosesc o crema de la farmec pentru pete...si este foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant,imi place

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru sfat , sigur voi arunca o privire pe site pentru a ma interesa despre produsele lor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu il folosesc.Sunt foarte multumita de el.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu il folosesc si sunt foarte multumita de el!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu il folosesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Am avut de la gerovital un sampon pentru caderea parului...a fost minunat rezultatele au fost vizibile dupa a 2-a spalare.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.