duminică, 27 iulie 2014

WatchShop - fericirea mea ! - poezie

Zece vieti de as avea
Timpul tot l-as numara,
Nu conteaza ce se-ntampla
Eu cu timpul am o lupta...

Daca ziua 48 de ore ar avea
Toata ziua-as alerga
Timpul tot n-ar fi de-ajuns
In neant parc-am patruns...

Ce sa fac , cum sa-organizez
Timpul, sa nu ma mai stresez,
Cum sa fac sa reusesc
Vreau de griji sa ma lipsesc !

- Tu nu ai auzit oare ?
De cel ce are-admiratoare?
El e unic , perfect pentru toti
Nu mai umblam ca niste roboti !

-Ce tot spui acolo , nene ?
Nu mai vorbi  alene !
Cine , ce te-a fermecat
Si in bine te-a schimbat?

-WatchShop e salvarea mea ,
Pe nimic nu l-as schimba
O suta de minute ziua de-ar avea
Timpul perfect l-as organiza !

- Ce e acest site modern ?
Sunt uimita, parca-s in eden
Cate ceasuri de dama sau barbatesti
N-ai cum sa nu te indragostesti...

Acest ceas parca este o minune
Mi-ar schimba viata , pe bune !
Zici ca e facut special pentru mana mea
I-a vezi ! Tie ce ti-ar placea?


Viata aglomerata de ai
Sa ai un ceas este musai
Accesoriu si partener
Mai ceva ca un inginer !

-Ce zici ? Tu ti-ai cumpara
Acest ceas special pentru mana ta?!
Mie visul mi s-a implinit
Sunt mereu odihnit !

- Ca sa-mi cumpar acest ceas
Mai este doar un singur pas
Vreau ca viata sa-mi prospere
Fara sa dau vreo avere !


WatchShop este deja
Jumatate din inima mea
Orice-as face , orice-as spune
Acest site ma binedispune !


Vrei o viata ca-n povesti,
Sa zambesti cand te trezesti ,
Sa ai timp si pentru tine ?!...
WatchShop fericirii apartine !



Un comentariu:

Un produs Blogger.