duminică, 2 martie 2014

Slabeste usor cu Gerlinea !

   Fiecare doamna sau domnisoara isi doreste sa slabeasca 1-2 kg sau mai mult si poate nu are vointa , timp sau bani .
   Fiecare persoana are motivele ei pentru a slabi : sa se simta mai bine in corpul ei, sa impresioneze , sa demonstreze ca poate , sa multumesca o anumita persoana , etc.
   Sunt sigura ca macar o data ai incercat sa te abtii de la mancaruri daunatoare , sa respecti ordinea meselor , sa faci exercitii , dar mereu esti pe fuga si te plictisesti repede , plus ca tentatia e mare !
   Micul dejun este foarte important in cadrul unei diete si pentru sanatatea noastra . El ne ajuta sa fim energici intreaga zi si sa ne mentinem silueta .

El trebuie sa contina :

- un produs cerealier ( Gerlinea ) : de exemplu biscuitii cu mac si rozmarin care sunt acum la oferta ( 8.90lei )
-un produs lactat
-un fruct
-o bautura calda fara zahar
-alta obtiune ( atunci cand esti pe fuga ) : de exemplu batoane cu cereale si ciocolata (7.40 lei )
Stiai ca inlocuirea a doua mese din zi ( mic dejun si cina , sau mic dejun si pranz ) prin substitute de masa te va ajuta sa slabesti foarte mult fara a-ti afecta sanatatea . Continutul produselor Gerlinea acopera o parte importanta din nevoile zilnice de nutrienti esentiali organismului , astfel vei fi in siguranta si vei slabi garantat.
Produsele Gerlinea m-au cucerit deoarece contin toti nutrientii esentiali unei bune functionari a organismului
(proteine, glucide, lipide) precum si 12 vitamine si 11 minerale pentru a evita riscul imbolnavirii si sunt bogate in proteine . De ce este important acest lucru ? Ei bine , proteinele au un rol foarte important in
pastrarea masei musculare si instalarea mai rapidã a senzatiei de satietate precum si mentinerea acesteia pentru mai mult timp.

Vrei sa slabesti dar nu poti sa renunti milk shake-urile tale preferate , fara de care nu poti sa-ti incepi ziua ... stiu , e greu . Dar am gasit solutia !

Vei fi cucerita de savoarea intensa a ciocolatei in aceasta bautura cremoasa hipocalorica, preparata cu lapte degresat cald sau rece. 


Tot nu te-am convins ?  Sa-ti spun preferatele mele ... batoanele extra dark ! Cum sa nu iubesc aceste batoane care ma ajuta sa-mi mentin greutatea , care sunt mereu alaturi de mine cand simt nevoia sa mananc , care au un gust incomparabil si care arata atat de delicios ?!

Nu uita ! Un inlocuitor de masa este necesar , deoarece atunci cand te afli pe fuga vei simti nevoia sa mananci neaparat ceva . Daca te infometezi sau vei renunta la dieta vor fi urmari care nu te vor multumi deloc. 

Sunt sigura ca vei fi cu adevarat fericita cand vei afla ca in luna Martie ai -10% reducere la toate batoanele de slabit 372g Gerlinea  . 

Rasfata-te si simte-te bine in pielea ta , ieftin si calitativ cu produsele Gerlinea ! Doar tu contezi !
      





3 comentarii:

  1. Ma numesc Mitu Maria si din nou tb sa scriu de pe contul sotului meu. Am incercat tot felul de diete ca sa slabesc si am reusit sa slabesc 22 de kg dar am ajuns la o treapta de care nu mai pot trece de vreo 2 sapt si cred ca as incerca niste batoate extra dark, tocmai ce le-am vazut intr-un magazin si m-au tentat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm am auzit despre ele si vreau sa le incerc...in ultima vreme m-am cam ingrasat ! Eu de obicei beau 3 in 1 care au numai e-uri poate o sa incerc ciocolata asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele Gerlinea Romania , sunt destinate pentru a slabi frumos si non-agresiv. Dieta perfecta este ‪#‎dietaGerlinea‬ !
    Produsele Gerlinea Romania sunt cu adevarat delicioase si culmea si slabesti ! Le recomand cu incredere . Puteti inlocui o masa cu 1/2 batoane sau cu un milkshake Gerlinea iar cu putin sport , slabiti garantat . Si eu am fost reticenta la inceput dar le-am incercat si acum nu pot spune decat multumesc Gerlinea ...in 3 zile am slabit un kg iar ‪#‎dietaGerlinea‬ continua ! Produsele Gerlinea Romania se pot cumpara de pe www.nutrivita.ro sau le gasiti in magazinele Cora, Carrefour , Emag la raionul bio- nutritie.
    BUZZStore .
    Andreea Ungureanu-Constanta

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.