duminică, 23 martie 2014

Simte-te in siguranta mereu !

   Stiti ca blogul meu este "Imprevizibil" ... si cred ca o sa va uimesc cu postarea de astazi , deoarece nu se afla exact in tema blogului meu . Dar de ce am dorit sa fac acest articol ?  Ei bine , am fost plecata de curand intr-o vacanta si parintii mei tot ma sacaiau : "Oare am inchis poarta ? Daca intra cineva ? Cum aflam cine este hotul daca va intra cineva in casa ? "

   Da... Cred ca stiti cum este sa pleci intr-o vacanta si sa ai in minte tot felul de intrebari legate de siguranta casei , si parca nu te mai relaxezi ... pentru ca mintea nascoceste tot felul de scenarii absurde.

   Asadar am zis : " Stati asa ! Viitoarea vacanta vreau sa fie fara intrebari , fara temeri , sa am parte de relaxare totala eu cu familia mea"  ... asa ca am cautat pe internet site-uri de unde pot cumpara o alarma pentru casa si tot ce este necesar pentru a ne simti in siguranta.

   Am cautat , si-am cautat ... preturile erau exorbitante ! Si-am cautat , si-am cautat pana am l-am gasit ! Pe cine ? Pe Master Security ... a fost ca o binecuvantare ( pret mic  , produse de calitate , usor de folosit ) .


   Ce am pus in cos pentru urmatoarea vacanta ?



   Nu putem sa ne lipsim de o alarma antiefractie !  Asadar am pus pe listuta , kitul alarma wireless Jablotron PROFI JK-06 . De ce l-am ales pe acesta si nu pe oricare altul ?
    L-am ales pentru ca instalarea este simpla si neinvaziva , programarea este usoara si accesibila fiecarui om de rand ( astfel ne scuteste de cheltuieli in plus pentru oameni de specialitate)  , gama completa de detectori si controlere , autonomie mare a detectorilor  . Raportul intre pret si calitate este unul perfect , mai bine de atat nu se putea. Il gasiti AICI(click) . 


Care sunt avantajele detinerii acestui kit ? Mai bine spus ... care nu sunt ?

Eu vad prin achizitionarea acestui kit o oportunitate de a ma relaxa total in vacante , fara a sta cu gandul la ce se intampla acasa si fara sa aud intrebarile obositoare ale parintilor ; un alt avantaj este supravegherea neintrerupta a casei in timpul vacantei , astfel daca ceva se intampla poti afla foarte usor ce si cum s-a intamplat ; averizarea in legatura cu posibile probleme .... Eu vad numai avantaje ! De ce ? Ce este mai important decat siguranta familiei , siguranta locului in care ai crescut , locul caruia ii spui  casa , locul unde te simti in siguranta si locul unde iti petreci majoritatea timpului ... locul unde sunt toate lucrurile personale .

Poate unii nu isi permit un astfel de kit ... dar ce este mai important decat siguranta familiei si locului in care traiesti?! Eu zic ca merita un sacrificiu pentru o fericire deplina.

Asadar ! Sa vina vacanta !!!

Ce ziceti ? Merita ?

10 comentarii:

  1. Adevarat , absolut necesar !

    RăspundețiȘtergere
  2. alina predescu23 martie 2014, 03:37

    ne uimesti de fiecare data ,frumos si adevarat,imi place.

    RăspundețiȘtergere
  3. ..da foarte adevarat...sa vina vacanta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu stau la casa si la fel stai numai pe ganduri cand pleci , nu e ca la bloc . Foarte bine ce lor care isi monteaza masuri de siguranta.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.