sâmbătă, 15 martie 2014

Par frumos si lung dintr-o singura miscare ! - cu DiviSima.ro

De curand am descoperit un site  ( DiviSima ) unde poti gasi extensii de par ( natural sau sintetic ) , peruci , cosmetice , cozi par natural , ochelari de soare ...si da , iar m-am indragostit ! Cred ca v-ati obisnuit deja cu firea mea care se indragosteste de orice ; nu chiar orice , eu  ma indragostesc de lucrurile frumoase ! Si adevarul este ca nu am putut sa rezist ofertelor de pe acest site , si desigur mai am inca un wish-list care sta la coada . Adevarul este ca mie-mi fug ochii dupa multe lucruri si trebuie sa le iau usurel , dupa posibilitati ! Asa ca de indata ce strang banutii necesari imi doresc foarte mult sa-mi cumpar aceste lucruri :

1.  Ochelari de Soare Retro Style Black



Ii gasiti AICI (click ) la un pret foarte bun ! De ce imi doresc acesti ochelari ? Ei bine , forma lor speciala , care transmite o nuanta de fericire ( cel putin pentru mine asa e ) , culoarea care se potriveste la orice tinuta .. m-au cucerit !






2. Set Make-up Hollywood Glamour

De ce vreau aceasta trusa ? As vrea sa achizitionez aceasta trusa deoarece o femeie care se respecta trebuie sa stie sa-si puna in valoare calitatile si sa-si contureze trasaturile cu finete . Cred ca aceasta trusa este necesara deoarece nu exista zi in care sa nu ma machiez macar putin , cu ajutorul ei imi dezvolt creativitatea ( facand din machiaj o arta ) si capat mai multa incredere de sine . Totodata as vrea sa o cumpar pentru a crea o atmosfera sofisticata in jurul meu , sa atrag priviri si sa pasesc cu incredere oriunde as merge . Ce femeie nu-si doreste sa fie increzatoare fata de ceilalti ? Si cum asltfel sa obtii aceea incredere fara a-ti contura minunatele trasaturi cu aceste farduri ? Consider ochii oglinda sufletului , iar daca ii scotem in evidenta cu aceste culori putem vraji orice persoana doar cu o privire . Eu una spun cu sinceritate ca o astfel de trusa de farduri imi poate imbunatati viata si ma va ajuta sa fiu increzatoare ! Aceasta trusa este dorinta mea cea mai mare , si o consider necesara fericirii mele . ♥  O gasiti AICI (click) 

3. One Piece Clip-On Natural #6

Doamne , cat imi doresc aceste extensii !! Parul meu este mediu , dar uneori simt nevoia sa il am luuuung ... si este si deteriorat , niciodata nu sta cum vreau eu . Asa ca m-am gandit ca aceasta extensie este perfecta pentru mine .   Este usor de pus , in cateva minute si imi va oferi un par sanatos , matasos si stralucitor !Combinatia perfecta ca sa faci furori . hihi  


O gasiti AICI (click) in mai multe nuante !   


Aruncati o privire pe site deoarece nu aveti nimic de pierdut  

7 comentarii:

  1. sunt extensii frumoase au o lungime perfecta o culoare ce te pune in evidenta numai bune de purtat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina Bontas15 martie 2014, 12:57

    foarte frumosi si ochelarii,multe modele frumoase.si mie mi trebuie o trusa de machiaj ca aceasta,ma voi uita si eu pe site poate o cumpar :D , cat despre extensii si eu imi doresc...poate intr o zi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase dacă îți dorești din suflet cu siguranță le vei avea...succes

    RăspundețiȘtergere
  4. Set Make-up Hollywood Glamour ,minunat . fiecare fata, trebuie sa aibe !

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe produse <3 ochelarii chiar ca sunt deosebiti

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.