duminică, 23 martie 2014

OOTD ♥

Buna dragilor ! :* Astazi o sa va arat tinuta zilei dar si machiajul zilei ... sper sa nu fie o problema calitatea pozelor ( care cam lasa de dorit ) .

Asadar incep cu machiajul de astazi :


Am facut o poza doar pleoapelor dar si intregului machiaj . Este unul simplu , care mi se pare perfect pentru aceasta vreme frumoasa ... este colorat si emana fericire ♥.

Am folosit culori din trusa profesioanala de farduri Ideal Colors , care o puteti gasi AICI(click)  .


Ce am folosit pentru machiaj :
1. Trusa profesioanala de farduri Ideal Colors
2. Ruj Isabelle Dupont
3. Rimel Maybelline
4. Fond de ten matifiant de la Avon ( il folosesc pe post de baza de machiaj )
5. Bujorii mei naturali :))













Astazi mi-am facut si manichiura  :



Nu se vede deloc bine in poza dar am folosit :

1. Oja de la Bourjois , nuanta 28- Rose Lounge
2. Oja de la Gabrini - Glitter

Ojele le-am primit de la draga mea prietena de pe blogul Minuni & Culori . Sunt foarte frumoase si iti multumesc :* 





Si astazi am ales sa ma imbrac ceva mai subtirel si mai sexy :))



Iarasi calitatea pozelor lasa de dorit , dar eu sper sa treceti peste aceasta conditie si sa apreciati outfitul ♥ .

1. Bluza este de la Zenda
2. Colantii sunt de la Chicnova
3. Ceasul este de la ASreplica
4. Cerceii sunt de la un magazin din oras :))










Sper ca va place felul in care m-am aranjat astazi :D Si va poftesc sa va spuneti parerea in legatura cu acestea . Va pup :*


















4 comentarii:

Un produs Blogger.