joi, 6 martie 2014

M-am decis ! Miniprix e febletea mea !

Am mai scris un articol despre produsele achizitionate de la miniPrix si despre cat de incantata sunt despre ele. Dar astazi vreau sa va spun ce imi mai doresc eu de la ei , ca de mult n-am mai facut cumparaturi de pe acest site . Si cel mai important e faptul ca la miniPRIX hainele , pantofii si accesoriile sunt mai ieftine ca martisoarele ! ;)

Cum sunt o fana a pantofilor cu toc cui , si pentru ca o domnisoara trebuie sa stie cum sa iasa in evidenta pozitiv , va propun aceasta pereche minunata de pantofi !
Acesti pantofi eleganti cu platforma si toc inalt  sunt o arma care atenteaza asupra inimii barbatilor ! Cum ? Priveste tocul perfect ce se incadreaza in orice peisaj , textura pantofului care este decorat cu cristale ( moda anului 2014 ) si talpa rosie care detine secretul pasiunii.
Pe mine m-au cucerit total ! Si nu sunt chiar deloc usor de convins ... sunt o fire mai pretentioasa cand vine vorba de alegerea unei perechi de pantofi ! Din pura intamplare i-am observat si asta a fost : "Trebuie sa-i am ! " . Eu mereu imi urmez primul instinct si acela mi-a soptit : Sunt perfecti pentru tine !
Ofertele curg lant la miniPRIX asa ca sunt sigura ca vor fi in posesia mea in curand !


Cum primavara a venit , odata cu ea au venit si noii balerini la miniPRIX !
Nu pot sa-mi iau ochii de pe aspectul lor impecabil , finut, simplu si normal...la moda !
Culoarea este una dintre preferatele mele , deoarece poate fi asortata aproape la toate tinutele oferind un aer de simplitate . Si e de bine ! De ce? Pentru ca simplitatea face lucrurile unice, remarcabile si memorabile ... e bine sa fii simplu pentru ca a fi simplu este foarte greu si este mai complicat decat orice altceva.
Acesti balerini sunt un MUST have !Asa ca asteptati-ma !!!

Nu am putut sa ma abtin sa nu va arat si aceasta gentuta care este de-a dreptul uluitoare ! Si nu , nu exagerez ... chiar imi gasesc fericirea si exaltarea in astfel de lucruri !

Geanta este din piele naturala si are si bareta detasabila si este bine compartimentata... este disponibila si pe mai multe culori si o gasiti AICI .





Am facut si un filmulet de prezentare a produselor ! Sper sa va placa . Pupici :*
Nu uitati ! Pentru cumparaturi atunci cand sunteti pe fuga si pentru a afla primii de minunatele lor reduceri accesati urmatoarele aplicatii:
1. App Store 
2. G-Play 

16 comentarii:

  1. Frumoase toate ,sa le porti sanatoasa,frumos filmuletul,imi place

    RăspundețiȘtergere
  2. Se gasesc lucruri foarte dragute la ei pe site si la preturi foarte bune..superbe achizitiile ,sa te bucuri de ele !

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar, miniprix are produse de calitate la preturi decente. Eu comand de la ei de cativa ani si sunt incantata de chilipirurile de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cei de la Miniprix au produse dragute si la preturi acceptabile. Fb. Constantin Aurora

    RăspundețiȘtergere
  5. pomana smaranda nicoleta8 martie 2014, 13:31

    Si eu ma numar prin fani MiniPrix.Au foarte multe produse accesibile ca pret si de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  6. dragute...sa le porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  7. Din pacate nu avem in Braila miniPRIX,dar cind ajung prin Buc.dau navala.

    RăspundețiȘtergere
  8. Au lucruri foarte frumoase la preturi bune, si mie imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  9. Achizitiile pe care le-ai facut sunt foarte frumoase,ai avut noroc!si mie imi plac produsele si preturile de la MiniPrix insa nu tot timpul am gasit ceea ce am cautat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mini Prix este un site unde raportul calitate/pret merita sa investesti ceva banuti. Am gasit deseori ceea ce am dorit, insa fiind un site foarte frecventat, lucrurile bune se au foarte repede. Cand se aduce marfa, e cel mai bine de cumparat!

    RăspundețiȘtergere
  11. felicitari pt achizitii, sunt superbe, si eu sunt fan declarat, gasesc minunatii atat pt mine cat si pt micuta mea :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pantofii sunt superbi dar daca ii incalt imi rup gatul :)) gentuta este foarte draguta :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.