sâmbătă, 3 mai 2014

Laval Eyeliner - review

Buna dragii mei ! :* Astazi vreau sa va impartasesc parerea mea despre Eyeliner-ul Laval , care chiar m-a impresionat ! L-am cumparat de la Galla Discount cu doar 15 lei . Adevarul este ca initial am zis ca nu va fi bun , nu aveam asteptari prea mari la pretul acesta.. dar i-am dat o sansa ! Si ma bucur enorm ca am facut aceasta alegere.

Se vede si in poza ca este un negru intens , care contureaza foarte bine trasaturile . E unul dintre putinele eyelinere pe care le am ... eu nu folosesc de obicei deoarece am pleoapa cazuta iar la un astfel de ochi este recomandat sa se foloseasca o linie foarte subtire sau chiar deloc .

Sper ca se observa linia groasa trasata de mine . Am mai incercat odata sa fac o linie asa groasa si sora mea s-a speriat cand m-a vazut ; asa ca n-am mai incercat de atunci . Pana ieri desigur :)) .

Nu ma asteptam sa primesc atatea complimente fata de machiajul meu si chiar am fost placut surprinsa . :D

Revenind ... am sa va spun argumente pro si contra :

Pro
- culoare intensa
- se usura repede
- nu se intinde atunci cand transpiri sau clipesti des
- pensula pentru aplicare nu este nici subtire si nici groasa.. sa zic mai pe scurt , e perfecta !
- imi place la pensula faptul ca nu este rigida si se muleaza foarte frumos pe forma ochiului
- rezista peste 7 ore
- la demachiere este destul de greu sa-l dai jos :)) si consider asta un lucru bun !

Contra : 
- NU exista ceva contra ! Adica eu nu am ce sa-i reprosez.

Vreau sa mai fac o comanda pe Galla si sa-mi mai cumpar unul ( atentie , mai sunt doar 12 bucati disponibile ) deoarece ii prevad un viitor aglomerat in machiajul meu de zi cu zi . hihi
Daca ar fi sa-i acord o nota , aceasta ar fi 10 cu felicitari ! Merita :)
Il gasiti AICI(click) .

Sper ca v-a fost de folos acest review ! Pupici :*

Un comentariu:

Un produs Blogger.