sâmbătă, 29 martie 2014

In toiul curateniei !

Suntem la inceputul primaverii si nu pot sa nu va spun printre ce obiecte vreau sa fac curatenie ! Ei bine , de aceasta data o sa fac curatenie printre produsele electronice .

Viata mea este toata o alergatura iar fara produse electronice nu imi pot desfasura activitatea cum trebuie , asa ca o sa fac un maraton al curateniei :)) . Si cum curatenia trebuie sa se lase si cu shoppingareala , am decis sa hoinaresc pe evoMag !

Deci ce am in plan sa achizitionez ?

1. Laptop ASUS X550CA-XX389D


Calculatorul meu este putin cam vechi , iar monitorul trebuie neaparat schimbat , si normal ca tastatura nu este deloc subtila ! Plus ca nu il pot lua nicaieri cu mine si nici nu pot sta cu el in pat. Asa ca m-am gandit la o solutie , la altceva ce il poate inlocui si sa fie muuult mai performant si sa aiba toate calitatile posibile . Iar alegerea este acest laptop Asus , pe care il gasiti aici(click) la un pret foarte avantajos !






2. Aparat Foto Digital Olympus SZ-31MR


Ador sa postez pe blogul acesta poze cu tinutele zilei sau machiaje ... dar calitatea pozelor lasa de dorit asa ca m-am gandit la o solutie mai putin costisitoare si care mi-ar transforma viata in bine ! Calitatea pozelor este un factor foarte important pentru cititor ... atunci când citesc alte bloguri automat sunt atrasa de cele cu poze mai clare , mai calitative ; asa ca am ales sa-mi achizitionez un aparat de la evoMag .. de aici (click) .




Sper ca tot ce am ales sa fie bun ... defapt nu sper, pentru ca sunt sigura ca vor fi perfecte ! Acum ramane de vazut ce parere aveti voi . Credeti ca este o alegere buna sa-mi achizitionez aceste lucruri ? :D











5 comentarii:

Un produs Blogger.