duminică, 9 martie 2014

# gradina mea # gradinarit

Gradina este oglinda mea !

Gradina este oglinda mea ! Faptul ca am ceva ce ma defineste ca persoana , ceva ce imi face inima sa tresalte de bucurie atunci cand o privesc...este un sentiment divin !

Eu stau la tara si sunt mandra de asta ; aici pot dezvolta partea creativa si harnica din mine prin plantarea a diferite tipuri de flori si legume...

Cum iarna posibilitatile sunt limitate , eu am plantat Salata Tokyo ( puteti gasi seminte aici(click) , la un pret foarte bun ) si este imposibil sa nu va arat o poza cu plantatia mea la inceputurile ei dar si dupa ce a mai crescut .

In aceasta poza salata este la o luna - o luna jumatate dupa ce am semanat-o si sunt foarte mandra de evolutia ei .

Cum am procedat ?! Ei bine , prima oara am semanat-o pe niste paturi din lemn la 1,20m distanta de pamant si la distanta de polietilena din care este facut solarul pentru ca plantele sa nu aiba de suferit ( fiind iarna gerul le poate agrava cresterea ) . Pe toata perioada iernii acestea au stat la caldurica deoarece am facut o imitatie de soba in locul in care se aflau plantele, iar dupa o luna le-am rarit intr-un loc mai mare pentru a le acorda spatiu pentru crestere. Cred ca aceasta salata este cea mai buna alegere si o sa o reachizitionez in fiecare an chiar de pe Covera .

O sa va mai arat o poza in care veti observa evolutia foarte frumoasa a acesteia ( poza este facuta chiar astazi la distanta de o saptamana fata de primele poze) .


Cum sunt o pasionata de gradinarit , iar florile sunt o parte din mine ... nu am putut rezista fara sa plantez niste narcise . Acesti bulbi pot fi plantati in pamant , ghiveci sau jardiniera si trebuie feriti de frig ; eu i-am plantat in ghiveci ( n-am plantat prea multi dar eu sunt asa de fericita ca am reusit sa plantez macar cativa ) , am pus un strat de pietricele pe fundul vasului si am folosit pamant proaspat . Acestea infloresc in aprilie asa ca nu va pot arata poze ( inca ) ... le gasiti aici(click) la un pret la fel de avantajos precum salata.
Stiati ca inflorirea narcisei este legata si de momentul venirii primaverii, iar traditiile populare spun ca forma de trambita a florii anunta terminarea iernii si revenirea naturii la viata ?!

A da... am uitat sa va spun despre morcovi ! Morcovii Flakker 2 Primasem sunt deja o traditie in familia mea ! Nu exista an in care sa nu plantez acesti morcovi deoarece o mancare ce nu contine acesti morcovi nu este mancare ! De ce ?! Pai cum dai tu savoare mancarii fara un pic de morcov? 

Cand eram mica mama  imi spunea mereu ca morcovii ajuta la imbunatatirea vederii si la sanatatea ochilor , asa ca mancam cate 3-4 morcovi pe zi . Deja erau o delicatesa pentru mine , fiind "desertul" meu care nu lipsea niciodata . Acesti morcovi deliciosi au fost parte din copilaria mea si sper sa fie parte si din copilaria copiilor mei  . :) Ii puteti gasi aici(click) la un pret mai mult decat avantajos :*


Cum nicio plantatie nu este perfecta  sau fara vreo mica problema ... asa a fost si a mea ! Stati linistiti ! Am rezolvat-o . Cum?! Am apelat la gradinarul de pe covera si m-a ajutat enorm . Puteti sa vorbiti cu el aici(click) . Gradinarit frumos si placut ! Va pup :*













25 de comentarii:

  1. foarte frumoasa, imi place tare mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Morcovii sunt preferatii baietelului meu si singura leguma pe care o mananca cruda <3. Cand o sa-mi amenajez gradina, cu siguranta voi apela la ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu stau la oras , da am o mica gradina in care plantez cele necesare in bucatarie.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa gradina,felicitarii :) si mie imi place sa plantez fel de fel de plante ,insa stau la bloc si nu prea am unde ,am pus doar cateva ghivece cu legume necesare pentru mancare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! :* E foarte bine ca v-ati plantat asa putin , pentru mancare... legumele crescute de insusi mana noastra sunt cele mai sanatoase si gustoase !

      Ștergere
  5. wow...ce gradina uriasa si minunata de altfel, felicitari pentru ca esti o gospodina meseriasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , dar in comuna de unde sunt eu o astfel de gradina este considerata foarte mica :)) :*

      Ștergere
  6. Ce frumos...Mi-aș dori și eu să locuiesc la tară și să am un locșor cât de mic pentru astfel de activități.

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoasa gradina si foarte ingrijita

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta este deja pasiune...si arata si foarte bine!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.