marți, 4 martie 2014

Fan Brânză, regizor și scenarist!

Tu sigur esti fanul cuiva ! Eu sunt fanul cuiva ! Toti suntem fanii cuiva !

Eu sunt fanul cuiva deliciosss ! Stii , iubirea vietii mele ramane tot mancarea :))  , dar cascavalul de la Delaco m-a cucerit instant ! Sunt Fan Branza !

Ce inteleg eu printr-un fan ? Inteleg un om care face totul cu pasiune , are la cunostiinta toate stirile despre produsul iubit si devine obsedat ! O da, obsedat !

Eu sunt obsedata de gustul intens al laptelui , gustul ce ma duce pe taramuri de vis , pline de armonie si oameni harnici ... ce ma poarta pe plaiuri taranesti si cu traditii aparte . Pentru ca iubesc sa fac haz de nacaz si pentru ca atunci cand ma gandesc la cascavalul delaco simt cum "prind aripi " , am facut un videoclip cu ceea ce simt eu pentru aceasta parte din mine ! ( nu radeti de mine , stiu ca sunt o pofticioasa si mancacioasa ) Sigur o sa intelegeti sentimentele mele cand o sa auziti muzica de pe fundal ... am vrut sa fiu scurta si la obiect , sa transmit totul cat mai simplu si eficient !

Cand ma gandesc la textura cremoasa , ideala pentru orice aperitiv , pentru orice masa din zi... zau ca mi se face "gura apa" .

Am scris acest articol pentru Spring SuperBlog 2014 !

4 comentarii:

Un produs Blogger.