duminică, 16 martie 2014

Echipa perfecta ! - poezie

Canon sigur de-as avea
Toata ziua m-as poza
Nu l-as mai lasa deloc
Va fi noul meu "bulldog "














Crezi ca nu as fi in stare
Sa-l scot mereu la "plimbare" ?
Sa surprind orice moment
Cu-aparatul eficent !

Viata mi-ar imbunatati
As poza si as iubi
Poate sa fie si o frunza
Cea care-o sa-mi fie muza.













Cata viata si culoare...
Totul o sa ia amploare
Ghici cine va fi gelos
Pe-aparatul fabulos?!

Viata mi-ar imbogati,
Ocupata eu as fi,
Iar Gigel cel mititel
Va fi singur singurel !













Un Ipad nu ar strica,
Totul se va corela
Cu-aparatul as poza,
Cu Ipad-ul as posta.

Unde ,cum si ce-as posta?
Ce-ntrebare e asta?!
N-ai aflat c-asa-i frumos
Pe Facebook sa fii faimos ?

Cum altfel tu ai putea
Sa-ti arati capacitatea
Si laude sa primesti
Daca nu impartasesti ?!

Un Canon si un Ipad
Mai ceva ca un patruped
Va atrage-atentia
Si va fi salvarea ta !

"-Ce frumos surprinzi momente,
Si ce poze eficiente
O sa ai de-a amintiri
Peste ani o sa te miri .

Zi-mi si cum sa fac
Cu al meu nu ma impac
Aparatul s-a stricat
Acum sunt cam ofticat ! "

-Linistit sa stai mereu
Ia-ti un Canon ca al meu
Pozeaza mereu , oriunde
Fii vedeta-n trei secunde !

Stai un pic , nu te grabi !
Stii ce ar mai folosi ?
Nu iti zic acum ... asteapta,
O sa-ti dai seama de-ndata !

Ma ajuta sa editez
Unde vreau poze postez
Trei minute , trei secunde
Pozele apar oriunde.













Ai inteles acest mesaj...
Acum fa-ti putin curaj
Formeaza din ele o echipa
Pozeaza ,editeaza intr-o clipa!
















7 comentarii:

  1. Pot sa spun ca poezia ta m-a delectat in seara asta. A fost tare haioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pacat ca incadrarea in pagina lasa de dorit :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu cred ca lasa de dorit ... aceasta incadrare ma reprezinta si nu cred ca aspectul trebuie sa influenteze parerea despre continut . Mie imi place asa cum e si daca nu iti place poti foarte bine sa nu mai stai pe acest blog. Eu nu oblig pe nimeni sa il citesca si mai spun inca o data ca e blogul meu si acest aspect e cel care ma reprezinta. O zi buna

      Ștergere
  3. Ce poiezie :))
    Eu am imprimanta Canon de 2 ani si este foarte buna !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.