sâmbătă, 22 martie 2014

Pantofii fac primavara mai frumoasa ♥

   Buna dragii mei ! :* Stiti ca eu sunt innebunita dupa pantofi.. dar nu cred ca stiti de ce . Asa ca o sa va  spun : imi plac pantofii deoarece ei pot acorda eleganta , naturalete , finete , o nota mai rebela ( la tinutele casual sau sport ) ; pantofii sunt punctul forte intr-o tinuta , ei atrag atentia , ei pot oferi culoare intr-o tinuta mai pala , pot atrage atentia asupra ta ... ei sunt cei perfecti ! 

   Nu pot sa descriu in cuvinte cat de mult imi plac pantofii , si nici de ce nu pot explica ! Dar dupa ce o sa va arat pe ce am mai pus ochii o sa va dati seama cu siguranta ! 

   Am descoperit de curand un site , unde poti gasi pantofi pentru fiecare stil , fiecare persoana si pentru fiecare varsta ... la un pret foarte accesibil ! Acest site este Walkin . 

   Pantofii sunt poarte importanti pentru orice tinuta , dar acum este primavara si o sa va vorbesc despre importanta lor in acest anotimp .




   Pantofii cu toc nu tebuie sa lipseasca din dulapiorul niciunei femei , nici cei rosii , si nici cei din piele naturala ! Asa ca Walkin a creat pantoful 3 in 1 ! Este perfect , cel putin pentru mine ! 
   Aceasta culoare este perfecta pentru zilele calduroase , emana fericire si tocul este perfect ... nici prea mare , dar nici mic  ; perfect pentru a transmite eleganta fara sa te doara picioarele .
   Ii puteti gasi AICI(click) la un pret foarte bun ! 





   De fiecare data cand ma uit pe un site cu incaltaminte nu uit sa arunc o privire si la ceva comod. Si ce poate fi mai comod decat niste balerini care ofera gingasie outfit-ului ?!  
   Acesti balerini sunt foarte frumosi , culoarea este perfecta pentru acest anotimp si arata un caracter puternic . Eu cred ca sunt perfecti pentru vremea de acum si cum balerinii sunt un must-have pentru mine ... acestia se afla pe listuta mea de dorinte ! 
   Din pacate nu au marimea 35 , dar o sa astept pana va fi sau poate risc putin si cumapr marimea 36 ... la asemenea pret este imposibil sa-i trec cu vederea ! Pe mine pretul m-a surprins foarte placut si puteti ramane si voi la fel de surprinsi pentru ca ii gasiti AICI(click) . 



   
   La Walkin nici barbatii nu sunt neglijati , astfel se poate gasi o gama variata de pantofi si pentru voi , barbatii . Pe mine m-au atras acesti pantofi casual , care sunt foarte frumosi si zic eu ca se potrivesc la foarte multe tinute ... Eu va recomand sa va uitati mai detaliat pentru ca au produse foarte bune , la preturi mici . Ce ziceti ? Va plac pantofii pe care i-am ales ?  
   Pe mine m-ar impresiona un barbat care poarta astfel de pantofi , deci daca vreti sa impresionati pe cineva la prima vedere , eu zic sa apelati la ei.
   Ii gasiti AICI(click)


In concluzie , va plac produsele de la Walkin ? O sa va aruncati si voi o privire mai detaliata pe site ? V-am convins ? :*



















11 comentarii:

  1. pantofii rosii sunt superbi,merg perfect cu o tinuta little black dress :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai ale niste pantofi superbi, imi plac mult cei rosii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pantofii rosii sunt superbi

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac toate perechile :) si eu aleg intotdeauna ceva comod :)

    RăspundețiȘtergere
  5. alina predescu22 martie 2014, 08:21

    toate perechile sunt superbe,eu optez pentru tocuri.

    RăspundețiȘtergere
  6. E prima dată când citesc despre acest site și mă bucur că am aflat de el pentru că au modele foarte interesante. Mulțumesc pentru pont, Mădălina.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristina Bontas22 martie 2014, 13:13

    Superbi,trebuie sa imi innoiesc si eu garderoba :D voi arunca si eu un ochi pe site,cu siguranta voi gasi cateva perechi

    RăspundețiȘtergere
  8. pantofii - nebunia mea. Foarte frumosi pantofii rosii :X

    RăspundețiȘtergere
  9. imi plac balerinii sint frumosi si foarte eleganti pentru o tinuta de primavara sint ideali

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.