marți, 18 martie 2014

De ce le iubesc ?!

Cum v-am obisnuit de fiecare data sa va arat cateva minunatii pe care le puteti cumpara de pe SheInside , asa o sa va arat si astazi ! Stiti ca la ei se afla hainele mele preferate si imi este imposibil sa nu arunc macar un ochi pe noile hainute ce apar si normal... noile promotii ! Si cum aruncatul cu un ochi se transforma in ore de holbat :)) o sa va arat ce-am mai "pescuit" de la ei si ce se afla acum in wish-list-ul meu .. Asadar :






Numai cat am deschis pagina ...am si zarit aceasta rochita minunata ! De ce imi place ? Ei bine, nuanta aceasta de rosu este foarte puternica iar anul acesta este la moda + ca da o nota vesela tinutei si in contrast cu veselia zilelor de primavara  iese o combinatie perfecta ! O gasiti AICI(click) la un pret foarte mic !














Acest palton este pur si simplu perfect ! Nu stiu ce-am patit dar de 3 zile nu-mi pot lua ochii de la el ! Deja mi-am pus in cap ca trebuie neaparat sa mi-l iau ... indiferent cum voi face . hihi
Il gasiti AICI(click) la un pret foarte foarte mic !











Am cautat foarte mult un cardigan care sa-mi placa cu adevarat si in sfarsit l-am gasit ! <3 Abia astept sa fac o comanda pentru a intra in posesia acestui minunat si must-have cardigan !  Il gasiti AICI(click) la un pret foarte avantajos ! Cand am vazut pretul eram ceva de genul  : " Whaaat ?! You are f*cking kidding me ?! . Deci meritaaa ! :*






Nu uitati de noua oferta ! 15% reducere la noile hainute aparute si 20% reducere la comenzi de peste 100$ . Nu ratati aceasta oferta !
sheinside spring sale,up to 15% off for new arrivals,shop on sheinside now.

7 comentarii:

Un produs Blogger.