miercuri, 5 martie 2014

Curatenie de primavara !

   Cum primavara a venit , odata cu ea a venit si curatenia ! Ei bine, mie-mi place ca totul sa fie in ordine , aranjat si functionabil... cui nu-i place asta ?!
   As vrea sa-mi reinnoiesc mobila , hainele si de ce nu , produsele electronice. M-am saturat de calculatorul care a imbatranit , de imprimanta care trebuie lovita pentru a functiona, de fierul de calcat pe care trebuie sa fiu cu ochii non-stop , pentru ca cine stie ce bluza isi va gasi sfarsitul...si asa mai departe. Lucruri defecte , m-am saturat de ele , m-am saturat sa ma impac cu ele in fiecare zi . Vreau ceva functional , ceva ce merge "struna" , ceva mai nou si desiguuur mai ieftin !
 
   Am cautat zile in sir prin magazine , voiam oferte dar si produse bune . Clar ca n-am gasit ... vrei ieftin si de calitate ?! Eiiii , mai pune-ti pofta-n cui ; cam asa auzeam eu cuvintele vanzatorilor . Din fericire am gasit un site pe internet si deja mi-am facut o lista cu produsele pe care le vreau neaparat ! Site-ul este evoMAG si deja m-a cucerit prin gama larga de produse care sunt accesibile din punctul de vedere al pretului si sunt si de calitate.
   V-am spus ca vreau sa-mi schimb calculatorul , si am zis sa-mi iau o tableta ... eu gasesc tabletele foarte utile . Tableta o pot lua peste tot , ocupand un loc mic ; cand sunt pe fuga si am nevoie de internet o iau cu mine si cand sunt obosita si vreau sa ma uit la filme , pot sta foarte lejer in pat , nu sa intepenesc pe scaun :)) .
   Eu am ales tableta Asus Memo Pad HD 7  deoarece are procesor quad-core si pretul este foarte avantajos.
 Ce este un procesor quad-core si la ce ajuta ? Ei bine , acest procesor ajuta la accesarea mult mai rapida a aplicatiilor ( eu deobicei nu am rabdare , iar daca sunt si nervoasa si tableta se misca incet ... as face "spume" :))  ) si poate rula mai multe aplicatii deodata , procesarea video este imbunatatita si "durata de viata"  a bateriei este mai mare , iar procesarea fisierelor este mai rapida.
   Un alt plus pentru aceasta tableta este camera frontala ( eu sunt obsedata de poze , in orice moment al vietii trebuie sa-mi fac o poza... fie ca mi-am cumparat o bluza noua sau ca e ziua mamei mele , ele surprind orice moment frumos din viata mea , facand astfel amintirile de neuitat ) .
   Faptul ca o prietena de-a mea are aceasta tableta mi-a usurat alegerea si sunt sigura ca e cea perfecta !



   Viata mea depinde de imprimanta pe care o am ! Cand sunt pe fuga si n-am timp sa scriu un intreg discurs sau trebuie sa ofer un suport scris cuiva  ( scrisul meu este oribil , si nu cred ca-l va intelege cineva ) folosesc imprimanta ! Cu ajutorul ei economisesc timp si sunt mai putin stresata ... dar de la un timp ( cam indelungat ce-i drept ) dureaza foarte mult pana scot ceva la ea , incat mai bine scriu de mana ( cu riscul de a esua ) . Asa ca primavara o va scoate la plimbare si o va inlocui cu Imprimanta HP Deskjet Ink Advantage 1015 !
   Ce-mi place la ea ? Imi place faptul ca e simpla , usor de folosit si pretul este foarte accesibil .

   Eu nu sunt deacord ca numai produsele scumpe sunt bune ! Am avut experiente neplacute cu produse foarte scumpe , si experiente placute cu produse ieftine ... pretul de multe ori nu se potriveste ! Eu nu arunc cu bani , si aceasta imprimanta se incadreaza in buget si este exact pe placul meu ! Sunt sigura ca nu voi fi dezamagita . :)

   Si am ajuns la ultimul produs electrocasnic ! Si anume fierul de calcat !

   Satula sa-mi fac nervi de pe seama fierului de calcat , am decis sa-l las sa se odihneasca . Astfel el va fi inlocuit in curand cu Fierul de calcat Philips GC 2930/02 , care are un aspect impecabil ! Culoarea mea preferata este movul , iar in combinatie cu alb este un vis !

   Ceea ce m-a determinat sa mi-l doresc este talpa acestui fier de calcat deoarece are o producere puternica si constanta de abur si pastila anticalcar ! Plus ca aluneca foarte bine pe toate tipurile de materiale ( am o bluza foarte pretentioasa atunci cand vine vorba de calcat ) . M-a cucerit si acest produs si in curand va fi in posesia mea ... sper  :)) !


   Acestea sunt produsele care-mi vor aduce primavara in casa si care ma vor ajuta in treburile casei si vor contribui la relaxarea mea ! Cred ca am explicat destul de bine avantajele fiecaruia si poate poate v-am pus pe ganduri !
Astept pareri si sugestii de la voi ! Pupici :*

10 comentarii:

  1. arata foarte bine toate,mai ales tableta,am si eu una,insa alta marca,si care se misca destul de repede :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nikol nikol bune produse

    RăspundețiȘtergere
  3. Fierul acela de calcat ma tenteaza si pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. bune produse! am si eu aceeasi tableta , se misca foarte repede, sunt foarte multumita de ea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tableta mi-as dori sa ii fac cadou fetitei mele

    RăspundețiȘtergere
  6. Tableta as dori si eu dar am auzit ca se strica repede.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.