luni, 10 martie 2014

Primavara in dulapiorul meu ...

Cum primavara a venit , odata cu ea au venit si miile de modele de rochii pe Oasap ! Cum eu greu ma abtin sa nu casc ochii pe toate site-urile posibile , la fel de imposibil a fost sa nu ma indragostesc de aceasta rochie :

Stiti ca rochiile negre sunt cele pe care eu le iubesc enorm si le gasesc foarte practice ( negrul nu se demodeaza niciodata si face sa parem mai slabe ) . Dar de data aceasta m-am gandit sa ma uit la ceva mai colorat care sa ofere o tenta jucausa ! Asa ca a fost dragoste la prima vedere <3

Nu stiu cand o voi achizitiona , dar stiu sigur ca o vreau din toata inimioara mea ! Acum sa vedem ce o sa se intample ...

Voi ce aveti in gand sa va cumparati ? Ati pus ochii pe ceva ? :*

5 comentarii:

  1. SUPER IDEI SI SUPER ROCHITA

    RăspundețiȘtergere
  2. Oasap e super! Nici nu stiu ce sa aleg din atatea modele, dar e stiu sigur e ca o sa imi achizitionez neaparat cateva! fb: Lica Elena, licaelena39@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu prefer negru. doar ca, in ultima vreme, nu prea mai port rochite/fustite, ci prefer pantalonii pentru comoditate. cat despre culori, adevarat, si eu simt cand si cand nevoia sa las negrul pentru 1 - 2 zile ori, pe langa aproape zilnicul meu negru, sa arunc o pata de culoare cu ajutorul unei esarfe, a unui sal...ceva.
    ce ganduri am pt primavara aceasta ? ma gandesc la combinatii cu negru :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.