duminică, 9 martie 2014

Crema de castraveti de la Lady's - review

Am cateva produse de la Lady's ( trusa de machiaj , ruj , rimel , fond de ten , oje ) , printre care se afla si aceasta crema de castraveti .
Vreau sa va spun ca e singura crema pentru fata pe care aproape am terminat-o .
Ce imi place la ea : 
- hidrateaza in profunzime , lasand pielea catifelata;
- intra in piele foarte repede;
- ma simt "fresh" datorita mirosului de castravete ;
- se simte foarte bine atunci cand o aplic pe piele;
- nu imi ofera mancarimi sau iritatii cum mi-au oferit alte creme mai scumpe;
- pretul foarte avantajos ( cred ca am dat 5-6 lei );
- are 45 ml ;

Am vrut sa va impartasesc din experientele mele bune de pana acum , dar voi incepe sa povestesc si despre produse care m-au dezamagit .
Asadar , de indata ce o voi termina o voi cumpara iar . Eu de obicei nu cumpar de 2 ori acelasi produs decat daca-mi place foarte mult , deoarece adorrrr sa incerc mai multe produse . Deci e un semn bun :))
Va pup :*


4 comentarii:

  1. interesant articol,voi incerca si eu aceasta crrema cu castraveti

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat-o, dar nu este pt mine pt ca eu am tenul mixt-gras iar o crema de asta hidratanta nu mi-ar fi de folos:) am si eu cateva produse de la Lady's cu care ma inteleg bine.te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau sa pun o comanda la lady's de o suta de ani si inca nu am reusit:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am folosit aceasta crema dar nu-mi place mirosul.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.