sâmbătă, 8 martie 2014

Cartile sufletului meu !

Oricine are momente de tristete si veselie ... fiecare om se manifesta diferit in fiecare situatie iar eu ma "dezlantui" citind . Fiecare carte are povestea ei , o poveste intriganta care te duce pe taramurile necunoscutului , ce te poarta pe aripile iubirii imposibile. Totul depinde de dorinta ta ! Pe Elefant puteti gasi o gama variata de carti , exact dupa pofta inimii !  Desigur ca pe acest site ( care deja este sursa fericirii mele.. nu un simplu site ) exista si alte lucruri esentiale pentru a petrece timpul in familie ( pentru ca familia este cea mai importanta in viata fiecarui om )  :  carti pentru copii , carti cu retete pentru a gati impreuna cu persoanele importante din viata ta ; imbracaminte pentru tine , piciul tau , sora ta , etc. ... dar si accesorii ! O domnisoara / doamna care se respecta trebuie sa detina asa ceva ; accesoriile confera originalitate tinutei si personalitate celei ce le poarta .

Totusi eu o sa va vorbesc despre carti , pentru ca ele sunt cele care ma definesc , pentru ca nu pot adormi fara sa citesc macar cateva pagini , pentru ca ele imi spun povesti mai frumoase decat imi va spune cineva vreodata , pentru ca ele ma ajuta sa ma deconectez de la lumea aceastra cruda dar frumoasa , pentru ca ele imi arata partea buna a lucrurilor ... pentru ca ele sunt o parte din mine !

O sa va povestesc despre trei carti din categorii diferite , pentru ca nu stiu ce gusturi aveti in materie de carti ... asa ca scriu pentru fiecare in parte ! :*

Jocurile foamei ( trilogie ) 

Aceasta serie face parte din categoria fictiune si o puteti gasi aici(click) la un pret special ! Seria Jocurile foamei, scrisa de autoarea Suzanne Collins face parte din colectia Nemira junior a editurii Nemira.
Rezumatul partii a II-a : Suzanne Collins continua povestea Districtului 12 intr-un mod neasteptat. Katniss si Peeta au castigat impreuna sangeroasele Jocuri ale Foamei, sfidand pentru prima oara in istorie regulile impuse de Capitoliu. Reveniti in Districtul 12, dupa toate incercarile infruntate, convinsi ca au castigat o viata sigura si decenta pentru ei si familiile lor, spera ca va urma o lunga perioada de pace. Dar, in timp ce Katniss si Peeta parcurg obligatoriul Tur al Invingatorilor, apar zvonuri despre o revolta printre locuitorii districtelor. Iar in ochii conducatorilor, ei sunt sursa acestei rebeliuni. Daca nu vor reusi sa convinga natiunea Panemului ca sunt in continuare indragostiti nebuneste, consecintele ar putea fi dezastruoase.


Aceasta serie nu este doar o carte de fictiune ci demonstreaza si ca familia este mai importanta decat orice si ca dragostea adevarat va triumfa mereu ; dar si ca binele va invinge intotdeauna raul indiferent cat va dura si cat de greu va fi.
Eu cred ca aceasta carte ne indeamna ca pretuim persoanele de langa noi , sa iubim neconditionat si sa nu ascundem acest lucru ... si mai presus de toate ne arata cat inseamna familia pentru un om si cate sacrificii poate face cineva pentru aceasta .
Nu va spun mai multe , trebuie sa o citit neaparat ! Si parerea mea foarte sincera e ca ar trebui sa o cumparati de pe Elefant.ro , deoarece acolo sunt cele mai mari reduceri si sunt oameni seriosi . Ce mai astepti ?! Fuguta si pune-o in cosulet ! ;)


Dragoste la prima vedere 

Dragoste la prima vedere , scrisa de Nicholas Sparks este cartea mea preferata din categoria romance , pe care o recitesc de cate ori am ocazia sau timp . O puteti gasi aici(click) la un pret foarte mic !


Desigur ca povestea este un pic trista , dar are caracter adevarat ... nu este totul numai lapte si miere ,si nu are un sfarsit ca cele consacrate ( adica : " ...s-au casatori si au trait fericit pana la adanci baraneti" ) , nu ! Este un final demn de apreciat , cu o poveste ce te face sa vezi viata altfel , care te pune pe ganduri si care te ajuta sa vezi care sunt lucrurile importante din viata ta .  Arata adevarata dragoste a unui tata pentru copilul sau si iti va face inima sa planga de emotie . Aceasta carte vorbeste despre sfarsituri care duc la noi inceputuri , tragedii care duc la neasteptate bucurii si despre magia iubirii nepieritoare .
Dragostea este un sentiment care greu poate fi descris ... ma intreb, oare poate fi descris?! Eu una nu reusesc sa descriu acest sentiment pur , care te epuizeaza dar iti si ofera o putere enorma !  Aceasta carte nu vorbeste despre dragoste , vorbeste despre fapte ce demonstreaza asta ! 
Nimeni nu poate fi înlocuit , odată plecat din viaţa ta ,în locul ei va ramane un gol, un gol ce poate va fi umplut de către altcineva mult mai important ... sau poate nu va fi umplut niciodată .
După despărţirea sau depărtarea de o persoană importantă pentru noi , avem tendinţa să ne simţim diferit , să tânjim după acea persoană , să ne simţim incompleţi ... asta va simti personajul principal intr-un moment de mare suspans in aceasta minunata poveste ! Ce se va intampla ?! Numai voi puteti afla asta , daca veti achizitiona cartea de pe Elefant ! 


Marele Plan



Aceasta carte face parte din categoria cultura generala si o puteti gasi aici(click) la un pret mai mult decat avantajos!
In Marele plan, Stephen Hawking si Leonard Mlodinow isi confrunta cititorii cu unele dintre cele mai profunde si grave intrebari pe care si le pot pune oamenii .
Sunt sigura ca te-ai intrebat macar o data : cum am aparut? Este adevarat ce ni se spune la biserica? Dar la anumite cursuri de stiinta? Dar oare mai exista si alte posibilitati ? Cand si cum a aparut universul? De ce ne aflam aici? De ce exista ceva mai degraba decat nimic? Care este natura realitatii? De ce legile naturii sunt atat de fin reglate, incat sa permita aparitia unor fiinte ca noi ? Este oare aparentul „mare plan“ al universului nostru dovada existentei unui creator, sau poate otiinta oferi o alta explicatie ?

Eu una mereu mi-am pus intrebari si am incercat sa "iau la bani marunti" fiecare raspuns , pentru a ajunge la un numitor comun . Cine are dreptate ? Stiinta sau religia ? Desigur fiecare crede in altceva/altcineva si le impune si celorlalti sa faca la fel ! Nu este corect acest lucru , eu zic ca fiecare trebuie sa se documenteze si sa ia in calcul orice posibilitate atunci cand e vorba despre crearea noastra , a oamenilor ... deoarece este un subiect fragil cu multe "gauri negre" ! 

Pentru cercetari mai detaliate eu zic sa cititi aceasta carte, care la fel ca celalalte poate fi cumparata de pe Elefant ! 


In final vreau sa va spun ca eu sunt foarte multumita de produsele de pe Elefant . Sunt sigura ca ati mai auzit de acest site , iar daca nu ati auzit ..ei bine, ati nimerit unde trebuie ! Sunt sigura ca aceste carti va vor oferi momente de fericire, emotionare , suspiciune, intrigare , o sa va puneti mai multe si mai multe intrebari ... dar vă va face mai curiosi , iar eu cred ca a fi curios este foarte bine ! O persoana curioasa poate afla lucruri foarte interesante si necesare unui om in viata ; veti descoperi o alta latura a voastra de care veti fi incantati ! Iar Elefant va da ocazia sa aflati aceste lucruri la niste preturi foarte foarte mici ! Eu zic sa nu ratati ocazia si sa dati repede o comanda la ei , pentru ca un om informat face cat doi oameni !
Va pup ! :*








19 comentarii:

  1. Si eu sunt o pasionata de citit iar site-ul chiar are oferte pe care e pacat sa le ratezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super carti,o sa ma uit pe Elefant sa vad ce-mi pot achizitiona

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac foarte mult aceste carti

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador aceste carti . Elefant este un site de unde iti poti cumpara o varietate de produse. Multumes cpentru sugestie :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am auzit de elefant.ro si inainte dar acum ca am vazut ce carti minunate ai cumparat o sa intru cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hunger Games sunt printre preferatele mele. Pe celelalte nu le-am citit, insa am citit multe alte carti de-ale lui Sparks inainte, scrie pur si simplu genial! Facebook: Andreea Rey

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place acest blog,cu lucruri interesante.
    gfc:TricaViorica
    e-mail:trica_viorica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place acest site si imi pare bine ca te-am descoperit.
    FB:Janeta Janet

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place blogul. Interesant.
    FB: Claudia Dinu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Sa nu uiti sa arunci o privire pe Elefant.ro :*

      Ștergere
  10. Toata seria "Jocurile Foamei" e super!
    Ai un blog tare interesant, ma bucur ca am dat de el.

    RăspundețiȘtergere
  11. lumea cartilor e fascinanta... uneori gasesti in ele raspunsul pe care il cautai de ani... alteori experienta scriitorului se transmite cititorului care se imbogateste astfel cu ceva ce nici n-a visat. cartile ne traspun intr-o lume noua, ne ajuta sa visam si sa ne continuam drumul nostru in viata

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.