joi, 13 februarie 2014

Un pas spre viitor !

   Sunt destul de nouă în această sferă a internetului , postez când simt şi când vreau să vă împărtăşesc şi voua din experienţele mele . Nu-mi place să vorbesc în necunoştinţă de cauză şi tot ceea ce fac o fac din suflet . 
   Aşadar vă împărtăşesc noua mea descoperire şi anume BlogAwards . Să vă spun despre ei : BlogAwards.ro este cea mai eficienta platforma prin intermediul careia brandurile si companiile interactioneaza cu social media , în cadrul acestia au fost premiaţi mulţi bloggeri , iar premiile nu sunt deloc uşor de trecut cu vederea.
Dacă aveţi pasiune, talent şi dorintă puternică vă îndemn să participaţi cu drag la campaniile acestora.
   
   Cu toţii am observat cum totul din jurul nostru evoluează , tehnologia este din ce in ce mai avansată şi toţi ne dorim să fim de aceeaşi parte cu ceilalţi ... să avem telefoane mai performante , să ştim cât mai multe despre tot ce este nou în jurul nostru, cu alte cuvinte cu toţii dorim sa ne integrăm
   Ce cuvânt... integrare. Ce frumos sună , dar seamănă a ceva misterios , greu de atins în totalitate . Uneori nu putem să ne integrăm din cauza personalităţi , pentru că ceilalţi nu ne acceptă defectele ... dar alteori datorită imposibilităţii ! Câţi dinte noi nu ne-am dorit lucruri de calitate ,mai scumpe , mai frumoase dar nu le-am putut avea datorită problemei financiare ?! Mulţi , zic eu . 
   De exemplu eu îmi doresc să mă integrez cu ajutorul firmei Allview şi anume cu Allview X1 Soul Mini . Am auzit multe vorbe bune la adresa acestei firme , şi pot spune că sunt atrasă de foate mult timp de partea lor . Dacă aveţi întrebări cu privire la firma Allview sau dacă doriţi sa ne împărtăşiţi gândurile vă rog să lăsaţi un comentariu. 
  Vă urez o seară frumoasă şi lumină în sufletele voastre ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.