vineri, 21 februarie 2014

Mica mea colectie . (3)

De aceasta data o sa va arat mica mea colectie de parfumuri . Le-am achizitionat in timp si nu sunt prea multe ... ceea ce mie nu mi se pare deloc rau , pentru ca se spune ca ar trebui sa folosim un singur parfum care sa ne defineasca . Eh , aceasta este colectia :

In aceasta se afla :

1. Apa de toaleta de la Caldion
2. Apa de parfum Herve Leger Intrigue de la Avon
3. Apa de parfum Rare Pearls ( preferatul meu ) de la Avon
4. Apa de toaleta Infinite Moment de la Avon
5. Apa de parfum Today de la Avon
6. Apa de parfum Little Black Dress de la Avon
7. Apa de toaleta White Musk Monotheme Venezuela

2 comentarii:

  1. Eu am primit cadou apa de parfum herve leger. Imi place. Am mai folosit si rare pearls care mi-a placut si mai mult. M-ar tenta little black dress si white musk monotheme venezuela.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wa wa wa ce parfumuri <3 eu folosesc numai de la Avon ! Toate pe care le ai in imagine le ador si le am :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.