vineri, 14 februarie 2014

Mica mea colectie ! (2)

De aceasta data vreau sa va impartasesc colectia mea de farduri ! Produsele cosmetice sunt o pasiune pentru mine , de fiecare data vreau mai multe ... pot sa am cat de multe farduri posibile , eu tot o sa vreau si mai multe ! Acum sunt la inceput sa zicem :)) , colectia va creste treptat . Aceasta este colectia mea :


In aceasta se afla :

1. Trusa de farduri sophisticated violets de la Avon Luxe
2.Little Black BeautyBook de la Elf
3. Eyeshadow 21 colors de la Catherine Arley dynamic
4.Eyeshadow quad de la Avon true colour
5. Eyeshadow trio de la Avon eye artist
6. Brighten Eye colour de la Elf
7. 3 x Eyeshadow duo
8. Flirty eyes de la Avon

2 comentarii:

  1. putine? <3 multe fete si-ar dori macar atat!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Destuleeee♡ decat sa colectionezi ca mine mai bn strictul necesar:)))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.