sâmbătă, 8 februarie 2014

# avon # colectie de rujuri

Mica mea colectie ! (1)

Prima colectie pe care vreau sa o vedeti este cea dedicata buzelor mele ! Am o mica colectie formata din luciuri de buze si rujuri . De fiecare data cand fac o comanda pe un site trebuie sa am in cosulet macar un produs pentru buze ! Asadar aceasta este colectia mea  :


In aceasta se afla :
1. Ruj Absolute Warm Honey de la Avon
2. Ruj Moisture Seduction de la Avon
3. Brooklin lip gloss de la Lady's
4. Sheer lip gloss de la Avon care
5. 2 rujuri Isabelle Dupont Paris nuanta : EX 12 ( un roz foarte dragut ) - este rujul meu preferat !
6. Luciu de buze de la Colortrend
7. Luciu de buze Hottie de la Oriflame
8. Sheer Gloss cu ulei de jojoba de la Avon care
9. Hypershine Gloss de la Elf
10. Intensive Moisture cu laptisor de matca de la Avon care
11. Balsam de buze cu vanilie de la Avon naturals
12. Ruj Veryme de la Oriflame
13. Super lustrous lip gloss de la Revlon
14. Shinesensational de la Maybelline New York
15. Cateva mostre de la Avon

Un comentariu:

  1. Of of! Fiecare fata, femeie isi doreste cat mai multe produse cosmetice! Foarte dragute produsele pentru buze. Nici eu nu am asa multe :(

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.