duminică, 16 februarie 2014

Maybelline Define a Lash Volume Brown - review

Maybelline Define a Lash Volume Brown

                        -review-
                     
                      

Asadar revin cu un nou review ! M-am gandit mult ce sa aleg dintre atatea produse pe care le detin , dar cand mi-am cumparat acest rimel am cautat si eu pe internet un review ... si n-am gasit . Asa ca am cumparat acest rimel si din curiozitate si pentru ca am vrut sa scriu eu primul review ! hihi :)

Deci ador rimelul acesta ! Initial m-am gandit ca aceasta culoare i-ar da un minus  dar este foarte , foarte bun !
   - Dupa prima aplicare genele devin clar mult mai evidente si mai voluminoase !  ;
   - Nu incarca genele si nu se ingroasa ;
   - Este un maro foarte dragut care ofera naturalete;
   - Aspectul este finut ( special pentru o doamna ) ;

   - Periuta este usor de folosit ;
   - Pret super avantajos - 18 lei .
   - Nu am gasit defecte .... ;
Eu sunt mega fericita pentru ca am primit cadou un colier la comandarea produsului ! Acesta este colierul : 
Am comandat rimelul de pe Galla Cosmetics si sunt super multumita ! Recomand acest site deoarece aici gasesti multe produse de calitate la un pret foarte avantajos !  Sigur voi reveni cu o comanda.

*Nu am avut timp sa fac poze inainte-dupa folosirea rimelului , dar voi posta cat de curand * 

Va pup ! :*

Un comentariu:

  1. Foarte frumos colierul! Sa il porti sanatoasa. Nu cred ca am folosit de ceva timp un rimel de la Maybelline, insa acum iubirile mele sunt Hypnose Lancome si Atomic Volume de la Sephora. Ti le recomand cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.