duminică, 26 ianuarie 2014

Ser pentru vârfuri deteriorate de la Avon - review

Bună ! M-am gândit să postez părerea mea despre Serul pentru vârfuri deteriorate Advange Techniques de la Avon .

Aşadar am achiziţionat acest ser de ceva timp şi iată părerea mea despre el :
- imediat dupa ce îl aplic părul este mătăsos şi foarte uşor de pieptănat;
- oferă strălucire ;
- nu îngraşă părul ;
... dar toate acestea pentru o perioadă foarte scurtă de timp. Părul devine iarăşi rigid şi strălucirea îi dispare după numai 30 de minute. Nu ma aşteptam la ceva mai mult dat fiind preţul acestuia ( 13 lei ) , şi în niciun caz nu repară vârfurile deteriorate.
Eu îl folosesc atunci când am părul încurcat sau vreau să-l "potolesc" puţin , deoarece am un păr foarte rebel.
Şi încă ceva... după ce îl folosesc, părul mi se electizează . Nu sunt nici pro şi nici contra acestui ser , dar nu-l consider folositor sau necesar.
Sper ca v-am ajutat . Pupici :*



*Dacă ai achiziţionat acest ser , spuneţi părerea într-un comentariu. *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.