miercuri, 15 ianuarie 2014

# genunchi si calcaie # godratare pentru coate

Royal Jelly Body Lotion Avon Care - review

Astazi o sa va povestesc despre o lotiune de corp care este preferata mea .... aceasta este lotiunea de corp intens hidratanta de la Avon Care .

Cum m-a ajutat pe mine :

1 . Aceasta lotiune este preferata mea , pe care o reachizitionez de fiecare data cand raman fara ea.
2. Lasa pielea catifelata , si o hidrateaza in profunzime.
3. Poate fi folosita si pentru maini , nu numai pentru corp .
4. Din aceasta categorie am si crema de fata si pentru maini . ( cea de maini este prea grasa pentru mine , si-mi lasa mainile uleioase ... asa ca folosesc aceasta lotiune ) 
6. O folosesc dupa ce fac baie , dar si in restul zilei.
7. Are o textura cremoasa si miroase foarte bine.
8. Intra repede in piele .
9. Vara este foarte buna pentru genunchi , coate si calcaie .
10 . Este preferata mea si o sa fie in posesia mea permanent !

Un comentariu:

  1. Prietena mea folosea foarte mult aceasta crema insa intr-o alta varianta. Am incercat-o de mai multe ori si imi doream sa achizitionez alta. De fiecare data imi place sa cumpar multe produse pentru corp insa in unele cazuri sunt prea lenesa sa le folosesc.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.