sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Citatele mele preferate ! (1)

Astazi va voi spune cele mai frumoase citate pe care le-am vazut ! <3 Toate sunt din cartea Fluturi scrisa de Irina Binder.

"Într-o asemenea zi cred că nu mi-aș mai ascunde nici bucuria, nici lacrimile. Cred că aș îmbrățișa toți oamenii care mi-s dragi și le-aș spune că îi iubesc, că sunt minunați, că le sunt recunoscătoare pentru fiecare clipă de bucurie pe care mi-au oferit-o... Și, cu siguranță aș cere iertare... celor pe care i-am dezamăgit, mie...
Aș renunța la măștile de protecție și m-aș arăta lumii cu toate slăbiciunile mele... cu toată nevoia mea de a fi înțeleasă, acceptată, iubită..."


"Am obosit. Chiar am obosit să trag de unii care se complac în situaţii deplorabile. Am obosit să lupt în locul altora, care nu vor să priceapă că cei mai mari duşmani ai lor sunt ei înşişi. Am obosit să alin singurătăţile unor oameni care nu ştiu că pentru a avea pe cineva alături, trebuie să facă şi compromisuri, să coboare de pe piedestalul de unde privesc lumea de sus şi observă toate defectele care îi împiedică să iubească.
Am obosit să ascult atâta flecăreală inutilă, irositoare de timp preţios, în care aş putea să mă bucur de o carte sau de un film… sau, pur şi simplu, de linişte. De gândurile mele. De visurile mele pe care le ajustez mereu în funcţie de nevoile altora.
Am obosit să bifez în fiecare zi lucruri care trebuie făcute.
Şi mă mai oboseşte maxim graba cu care mă privesc unii şi uşurinţa cu care mă judecă. Mă judecă atât pentru ce fac, cât şi pentru ce nu fac. Nimic nu e bine. "


"Eşti frumoasă, femeie dragă!
Eşti frumoasă cu fiecare vorbă pe care o rosteşti, fiindcă vorbele tale exprimă iubire, tandreţe, înţelepciune şi gingăşie. Eşti frumoasă cu fiecare pas pe care îl faci, fiindcă paşii tăi te poartă mereu în scopul iubirii şi dăruirii, către oameni pe care-i îngrijeşti şi prin care trăieşti.
Eşti frumoasă cu fiecare zâmbet pe care îl oferi, fiindcă zâmbetele tale sunt pline de soare şi de încredere.
Eşti frumoasă chiar şi cu umerii căzuţi, fiindcă ei poartă poveri numai de tine ştiute.
Câteva riduri pe chipul tău nu te fac mai bătrână şi nu te fac mai urâtă, ci îţi îmblânzesc trăsăturile.
Câteva kilograme în plus nu te fac să fii mai puţin frumoasă şi nu-ţi fură din graţie, din gingăşie şi din eleganţă.
Cicatricile pe care le are inima ta nu te fac să fii mai puţin frumoasă, ci sunt adevărate medalii ale luptelor pe care le-ai dus în viaţă.
Mâinile muncite şi obosite nu te fac să fii mai puţin feminină, fiindcă ele poartă urmele atâtor trude şi momente de dăruire.
Privirile dezaprobatoare ale celor incapabili să îţi vadă frumuseţea, nu te fac să fii mai puţin frumoasă.
Eşti frumoasă, femeie dragă! Bucură-te de tine!
Eşti frumoasă, exact aşa cum eşti tu, cu bucuriile tale, cu tristeţile tale, cu lacrimile tale, cu dorurile tale, cu privirile încruntate şi chipul plin de griji, cu graba ta, cu capriciile tale, cu zbuciumul tău şi cu slăbiciunile tale!
Eşti frumoasă, femeie dragă!

Cu drag pentru voi, femei minunate! "

Irina Binder 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.