sâmbătă, 21 decembrie 2013

Produse de la ELf !

"Filozofia e.l.f. este aceea ca frumusetea vine din interior si scopul nostru este acela de a oferi sansa fiecarei femei sa arate si sa se simta minunat, prin imbinarea perfecta a felului in care ne simtim atat in interior, cat si in exterior."

Sa va povestesc despre produsele achizitionate de la Elf ! Mi-am cumparat acum ceva timp cateva produse deoarece aveau o super oferta si am auzit numai lucruri pozitive despre ei . 

Mi-am cumparat un set pentru make-up care contine 4 farduri de ochi duo si o pensula . Sunt foarte incantata de el , pentru o perioada lunga de timp le-am folosit doar pe acestea .

Mi-am cumparat si un primer despre care nu pot spune ca este excelent... ma deranjeaza faptul ca ramane in pliul pleoapei si face ca fardul sa para mai inchis in acel loc. 

Am mai achizitionat si un luciu de buze , pe care il ador !!! In prima instanta cand il aplic pe buze este lipicios iar apoi se fixeaza foarte bine pe buze si rezista foarte mult timp ... plus ca nuanta este superba si ofera delicatete buzelor .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.