luni, 30 decembrie 2013

Important in viata... (7)

Ochii ! Ochii ne dau de gol atunci când minţim , ei ne trădează tristeţea , dar si exaltarea.
Ochii sunt oglinda fiecărei persoane, caracterul stă în ochii tăi , în felul în care îl priveşti pe cel de lângă tine .
Ochii se izbesc de adevăr ... ei nu pot minţi , pentru că din ei izvorăşte numai sinceritatea !
Nu conteaza ce culoare au ochii tăi , tot ce contează e ce transmiţi cu ei .

-

De câte ori nu am suspinat după cei dragi ? De câte ori nu m-am temut pentru ei ? De câte ori nu am simţit nevoia unei îmbrăţisări , dar nu avea cine să mi-o ofere. De câte ori nu am adormit plângând , gândindu-mă la el , la cat de apropape este , dar în acelaşi timp cât de departe. De câte ori nu am dat războaie în inima mea pentru TINE ? Pentru tine, JUMATATEA MEA ! De câte ori...?

-

Gelozia este ceva normal atunci când ţii cu adevărat la o persoană , ea este frumoasă când e în cantităţi mici , dar când gelozia este prea mare înseamnă că deja te îndoieşti de partenerul tău ... ceea ce duce la distanţare. Aşa că mare grijă cu gelozia 

-

Prietenii adevăraţi sunt foarte rari, dar atunci când îi găseşti nimic şi nimeni nu-i mai poate lua de lângă tine ! 
Draga mea , cea mai bună prietenă a mea , îţi mulţumesc că-mi suporţi toate mofturile , că-mi dai cele mai bune sfaturi , că eşti mereu acolo când am nevoie , că mă susţii mereu , că-mi iei apărarea , că mă înţelegi mereu , că mă asculţi , că vorbeşti cu mine la telefon până adorm atunci când sunt supărată . Îţi mulţumesc că îţi faci griji pentru mine, că niciodată nu m-ai părăsit , că în tine pot găsi mereu un sprijin . Îţi multumesc că EXIŞTI ! 

-

De ce de câte ori suferim ne ascundem de ceilalţi ? De ce ne este greu să spunem ce avem pe suflet ? De ce atunci când ne privim în oglindă ne gândim că sunt atâţi de mulţi oameni frumoşi la exterior ... şi care au mai mulţi prieteni decât noi aştia frumoşi în interior ? De ce de câte ori mergem pe stradă ne gândim cum ar fi dacă am fi altcineva, cel care trece pe pângă noi ?
De ce ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.