miercuri, 25 decembrie 2013

Important in viata... (4)

Am învăţat să nu mai cred în oricine.
Am învăţat că nu trebuie să mă las bătută niciodata.
Am învăţat că sunt puternică.
Am învăţat că în viaţă nu trebuie să depinzi de nimeni.
Am învăţat că ce-i al meu e pus deoparte.
Am învăţat că viaţa nu e simplă , dar e frumoasă.
Am învăţat că cel care mă iubeşte îmi va arăta prin fapte.
Am invatat ca totul are un pret.
Am învăţat...

-

Când iubeşti , lumea întreagă se termină la persoana de lângă tine , totul pare perfect lângă acea persoană , iar fără ea nimic nu mai are sens.
Când iubeşti îţi doreşti să împarţi totul cu jumătatea ta , îţi dai sufletul ei , nu mai gândeşti raţional , tot ceea ce vrei să faci este să o faci fericită ..nimic mai mult.
Când iubeşti vrei să-ţi petreci restul vieţii in braţele persoanei iubite , în interiorul tau e un uragan de sentimente ... toate clare , pentru că toate sunt îndreptate spre ea , jumătatea.
Când iubeşti nu te mai gândeşti la tine , ştii că tu nu mai contezi... tu exişti ca să o faci fericită !


-

Cine sunt eu ? Eu sunt un om ca oricare altul, cu vise , speranţe , dezamăgiri , prieteni falsi dar şi adevăraţi. Sunt un om care iubeşte natura , animalele , oamenii care iubesc la rândul lor . Un om care a căzut şi s-a ridicat , care ar face orice pentru familie . Un om care se hrăneşte cu bucurie , ce tresare atunci când cineva are o problemă . Un om cu o inimă mare care luptă într-un război cu lumea rea . Un om care a fost trădat dar care nu se lasă călcat în picioare. Un om cu voinţă si cu frică de Dumnezeu . Un om ce nu se teme de moarte ci trăieşte clipa. Un om ce poate privi în ochii cuiva si observă durerea. Un om care plânge de fericire atunci când face pe altcineva fericit. Un om puternic la exterior si firav în interior. Un om ce vede binele în ceilalţi si nu renunţă la ei , pentru că niciodată nu e prea târziu să salvezi un suflet de la pierzanie . Un OM !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.