luni, 16 decembrie 2013

Important in viata... (3)

Tu dai totul , eşti acolo pentru ei , faci orice ca sa îi vezi zâmbind, le eşti prieten de încredere , le eşti frate sau soră , ajungi în stadiul în stadiul în care-i iubeşti , îi îngrijeşti atunci când au nevoie , te duci până la capătul lumii pentru a le îndeplini dorinţele , exişti pentru ei , pentru a-i face fericiţi . Iar ei ce fac ? Ei te lasă baltă ! 
Nu-i asa că-i greu , că ţii în tine grămezi de sentimente , durere... care te sfâşie pe dinăuntru , care încearcă sa-şi croiască drum la suprafaţă , dar tu nu le laşi , acele sentimente trebuie îngropate , nu poţi arăta slăbiciunea, fiindcă altfel , te vor sfaşia ei , nu sentimentele. 

-

A venit timpul zilelor ploioase , care ne fac să ne cuibărim în braţele persoanei iubite, care ne fac să citim o carte bună înveliţi cu cel mai gros aşternut , care ne fac să dormim mai bine, ne fac să ne simţim neputincioşi si totodata puternici.
A venit timpul fulgerelor, tunetelor , care ne îngrozesc, dar si care ne fascineaza ... a venit timpul lor, haideţi să le întâmpinăm cu drag ! 

-

Priveşte în sufletul meu , nu la infaţişarea mea. Încearcă să mă înţelegi , nu să mă critici . Zambeşte-mi , nu mă privi cu ură . Dansează cu mine , nu mă da deoparte. Alină-mi durerea , nu-mi apăsa pe rană . Intră în lumea mea , nu o distruge cu indiferenţa ! 

-

Zâmbetul unui copil e desprins din rai , e cel mai inocent si mai sincer zâmbet !
Zâmbetul unui copil întrece orice curcubeu , el e ardoare , naturaleţe , blândeţe , inocenţă , mister !
Zâmbetul unui copil este de nepreţuit , tandru , plin de iubire si devotament.
Zâmbetul unui copil se distinge într-o multime de oameni , pentru că el este perfect , pasional , de nefurat !
Zâmbetul unui copil este viaţă , si ce preţuim noi mai mult decât viaţa ? Vă spun eu : nimic !
Aşa că preţuieşte ZÂMBETUL UNUI COPIL !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.